ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

باشگاه النصر عربستان اعلام کرد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، را با قراردادی دو و نیم ساله به خدمت گرفته است.

کریستیانو رونالدو

چیزی که در ابتدا عجیب و رویا به نظر می رسید، تحقق پیدا کرده است. کریستیانو رونالدو با عقد قراردادی 2 فصل و نیمه راهی النصر شد. فوق ستاره پرتغالی به ماجراجویی هایش در آسیا و عربستان ادامه خواهد داد، مسئله ای که 3 ماه پیش مطرح کردن آن، یک جوک خنده دار به نظر می رسید.



ادامه مطلب ...

توپ طلای امسال به کریم بنزما رسید.

کریم بنزما

ستاره فرانسوی رئال مادرید همانطور که انتظار می‌رفت روی سن رفت تا برای اولین بار توپ طلایی‌رنگ را به دست بگیرد.

 



ادامه مطلب ...

رئال مادرید که در آخرین ال کلاسیکوی خانگی 0-4 باخته بود، امشب 1-3 بارسلونا را مغلوب کرد.

الکلاسیکو

رئال مادرید در شرایطی بارسلونا را با نتیجه 1-3 شکست داد که حریف نیز موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت، اما تیم کارلو آنچلوتی مزد تجربه خود را گرفته و دوباره صدرنشین لالیگا شد.



ادامه مطلب ...

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که کاسمیرو، هافبک باتجربه برزیلی را از رئال مادرید به خدمت گرفته است.

کاسمیرو

کاسمیرو در 9 فصل حضور در رئال مادرید 5 بار قهرمان چمپیونزلیگ شد و اریک تن‌هاخ امیدوار است که باحضور او خط میانی تیمش سر و سامان پیدا کند.



ادامه مطلب ...

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ بالاخره پس از حرف و حدیث های فراوان به طور رسمی به بارسلونا پیوست.

روبرت لواندوفسکی

باشگاه بارسلونا اعلام کرد که برای جذب روبرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ به توافق رسیده است و بدین ترتیب باید روبرت لواندوفسکی را دیگر به طور رسمی بازیکن بارسلونا دانست. از سوی دیگر باشگاه بایرن مونیخ هم اعلام کرده است که روبرت لواندوفسکی را آزاد کرده است و به نوعی اجازه خروج به این بازیکن را داده است.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید با تکیه بر درخشش تیبو کورتوا، 0-1 لیورپول را مغلوب کرده و فاتح اروپا شد.

رئال مادرید

رئال مادرید در شبی که بارها تیبو کورتوا با عکس العمل‌های خیره کننده خود دروازه را نجات داد، با تک گل وینیسیوس جونیور در اوایل نیمه دوم از سد لیورپول گذشته و باز هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.



ادامه مطلب ...

سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او قبل از شروع صحبت هایش نتوانست خودش را کنترل کند و شروع به گریه کرد.

سرخیو آگوئرو

سرخیو آگوئرو در فصل تابستان امسال و بعد از اتمام یک دهه درخشان و پر از افتخارآفرینی در ترکیب منچسترسیتی، از این تیم جدا شده و به هوای هم تیمی شدن با لیونل مسی به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد. اما شرایط از همان ابتدا باب میل این مهاجم 34 ساله و آرژانتینی پیش نرفت و لیونل مسی به علت مشکلات مالی عدیده باشگاه بارسلونا و عدم تمدید قرارداد با این تیم راهی پاری سن ژرمن شد.

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان