ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

ایسکو: اسم سگ من مسی است! +عکس

ایسکو، خرید جدید رئال مادرید، اعلام کرد به دلیل علاقه زیادی که به لیونل مسی، ستاره بارسا دارد، نام سگش را مسی گذاشته است.



ادامه مطلب ...

کارلو آنچلوتی ، مربی سابق تیم های میلان ، چلسی و پاری سن ژرمن ، رسما به عنوان سرمربی رئال مادرید برگزیده شد.


سران باشگاه رئال مادرید اعلام کردند که کارلو آنچلوتی حالا به صورت رسمی سرمربی باشگاه مادریدی است.



ادامه مطلب ...

آقای خاص پیش از این بین سال های 2004 تا 2007 هدایت آبی ها را برعهده داشت.

عکس: مورینیو با پیراهن چلسی

ژوزه مورینیو با قراردادی 4 ساله هدایت چلسی را برعهده گرفت.



ادامه مطلب ...

رئال مادرید پول بیشتری به سانتوس می‌داد اما او نوکمپ را ترجیح داد.

خبر غیررسمی: نیمار به بارسلونا پیوست

بارسلونا قراردادی با نیمار، مهاجم سانتوس به قیمت تخمینی 28 میلیون یورو امضا کرده است. البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما خبرنگار سایت گل در برزیل آن را تایید کرده است.



ادامه مطلب ...

تیم فوتبال بایرن مونیخ با برتری مقابل بوروسیا دورتموند پنجمین قهرمانی باواریایی ها را در اروپا رقم زد تا مطابق سنت چند ساله تیمی که بارسلونا را شکست داده قهرمان اروپا شود.

گزارش روز: بایرنی ها پس از 4385 روز بار دیگر بر قله ی فوتبال اروپا

از سال 2008 به بعد در لیگ قهرمانان اروپا یا بارسلونا قهرمان اروپا شده یا تیمی که بارسلونا را شکست داده بود. امسال نیز این اتفاق تکرار شد و بایرن مونیخ با برتری 2 بر یک مقابل دورتموند قهرمان اروپا شد.



ادامه مطلب ...

مورینیو و رونالدو در این مسابقه اخراج شدند و دست رئال از قهرمانی در این فصل تهی ماند. البته آنها سه بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند.

رئال مادرید 1 – اتلتیکو مادرید 2: مورینیو بی‌جام ماند / شب تاریک آقای خاص و رونالدو

اتلتیکو مادرید توانست جام حذفی 13-2012 اسپانیا را با پیروزی در دیداری بسیار جنجالی به دست آورد. بازی دو تیم به‌حدی حاشیه داشت که داور برای وقت اضافه دوم 5 دقیقه وقت تلف‌شده اعلام کرد! رئال هم بسیار بداقبال بود که سه بار توپ را به تیر دروازه حریف زد.



ادامه مطلب ...

یک هفته بعد از خداحافظی فرگوسن، یکی از معروف ترین شاگردان او هم اعلام بازنشستگی کرد.

گزارش تصویری: خداحافظ هفتِ افسانه ای

سرانجام دیوید بکام تصمیم گرفت تا به دوران حرفه ای پربارش پایان بدهد. کاپیتان سابق سه شیرها که چند ماه قبل راهی پاری سن ژرمن شده بود، علی رغم علاقه مندی این باشگاه برای ادامه همکاری، چند روز بعد از تولد 38 سالگی اش، تصمیم به آویختن کفش ها گرفت.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان