ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

چهار گل از روبرت لواندوفسکی نتیجه ای غیرقابل باور را برای دورتموند و رئال به ارمغان آورد.

El-Clasico

بروسیا دورتموند با نمایشی فوق‌العاده توانست رئال مادرید را با نتیجه چهار بر یک شکست دهد تا از حالا خود را در فینال ببیند. آنها که بازی دیشب بایرن مونیخ مقابل بارسلونا را دیده بودند همان درخشش را مقابل رئال تکرار کردند.



ادامه مطلب ...

بایرن با نمایشی بی نقص پابان دوران تیکی تاکای کاتالونیایی را اعلام کرد.

 بایرن مونیخ 4 – بارسلونا صفر؛حماسه آلیانس و تراژدی تایتانیک

بایرن مونیخ با درخشش توماس مولر که روی هر چهار گل تیمش تاثیر مستقیم داشت توانست بارسلونا را چهار بر صفر ببرد و عملا از حالا خود را در فینال ببیند.



ادامه مطلب ...

دربازی شنبه شب رئال مقابل بتیس،اتفاقی رخ داد که کمتر کسانی توقعش را داشتند وآن هم موضع گیری بخشی از هواداران رئال علیه دروازه بان افسانه ای این تیم بود.

این طور به نظر می رسد که داستان مورینیو- کاسیاس وارد فاز تازه ای شده است. در جریان بازی شنبه شب رئال مادرید مقابل رئال بتیس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو اتفاقی رخ داد که کمتر کسی توقعش را داشت بخشی از طرفداران افراطی تیم مادریدی که در بخش جنوبی ورزشگاه نشسته بودند، در جریان این بازی فریادهایی علیه کاسیاس سردادند.



ادامه مطلب ...

زمان و ساعت بازیهای نیمه نهایی چمپیونزلیگ مشخص شد که رئال بین دو بازی با دورتموند باید روز هفتم اردیبهشت در دربی مادرید با اتلتیکو بازی کند .

دور رفت

3 اردیبهشت
23:15
بایرن مونیخ Germany v Spain بارسلونا آلیانس آرنا
     


4 اردیبهشت
23:15
بورسیا دورتموند Germany v Spain رئال مادرید وست فالن
     

دور برگشت در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...

بارسلونایی ها از گواردیولا استقبال مناسبی نکردند و او را به باشگاه سابق خود راه ندادند.

پپ گواردیولا سرمربی آینده ی باشگاه بایرن مونیخ در سفر خود به بارسلونا با برخورد تعجب آوری از سوی باشگاه سابق خود مواجه شد.



ادامه مطلب ...

ستاره پاری سن ژرمن در 37 سالگی همچنان از محبوب ترین های فوتبال دنیاست.

دیوید بکام که به دعوت فدراسیون فوتبال چین به این کشور سفر کرده، به عنوان سفیر فوتبال این کشور معرفی شد. او که با استقبال زیادی از سوی فوتبال دوستان این کشور روبرو شد، دقایقی با همان لباس "پلوخوری" پا به توپ شد و تلاش کرد تا توانایی اش در زدن ضربات آزاد را به رخ بکشد اما کفش نامناسب و چمن خیس کار دست او داد!



ادامه مطلب ...

ایکر کاسیاس پس از طی دوران مصدومیت به تمرینات رئال بازگشته است.

نبرد دروازه‌بانی در رئال مادرید آغاز شده است. ایکر کاسیاس از نظر پزشکان مشکلی ندارد و برای اولین بار پس از مصدومیت همان تمریناتی را انجام داده که آدان، خسوس و دیه‌گو لوپس انجام می‌دهند. ایکر دو ماه مصدوم بود و اکنون به تیم برگشته تا کمک کند تیمش برای فتح لالیگا – که بسیار از دست رئال دور است – و لیگ قهرمانان و جام حذفی بجنگد.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان