ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا توپ طلای بهترین بازیکن سال 2019 جهان را از آن خود کرد.

لیونل مسی

انتظارها برای انتخاب بهترین بازیکن سال جهان و جایزه توپ طلای فرانس فوتبال بالاخره به پایان رسید و لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. ستاره آرژانتینی که از نظر فردی سال بسیار خوبی را گذرانده بود، بالاتر از رقبایی چون ویرژیل فن دایک، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه این عنوان را از آن خود کرد تا با شش توپ طلا، از این حیث در تاریخ فوتبال بی رقیب لقب گیرد.



ادامه مطلب ...

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید جایزه معتبر پای طلای 2019 را به خود اختصاص داد. این جایزه هر سال به موفق‌ترین بازیکنان بالای 29سال اهدا می‌شود.

لوکا مودریچ

لوکا مودریچ، ستاره کروات رئال مادرید و برنده سابق توپ طلا، به موناکو سفر کرد تا جایزه پای طلای 2019 خود را دریافت کند. این جایزه هر ساله به موفق‌ترین بازیکن بالای 29سال اهدا می‌شود.



ادامه مطلب ...

سانتیاگو سولاری سرمربی پیشین رئال مادرید نه ماه پس از اخراج از سمت خود توسط فلورنتینو پرز، به این باشگاه بازگشت.

سانتیاگو سولاری

سانتیاگو سولاری فصل گذشته روزهای کابوس‌واری را سپری کرد و در طی مدتی کوتاه، همه چیز را از دست داد. سانتیاگو سولاری ابتدا تیم دوم رئال مادرید را هدایت می‌کرد و هنگامی که خولن لوپتگی در اوایل فصل گذشته از نیمکت رئال مادرید اخراج شد، وی سرمربی تیم بزرگسالان شد.



ادامه مطلب ...

ده سال از یکی از تاریک ترین شب های تاریخ رئال گذشت. شب شکست حیرت انگیز از یک تیم دسته سومی به نام آلکورکن.

آلکورکن

به نقل از مارکا، ده سال پیش در چنین روزی یکی از عجیب ترین شکست های تاریخ فوتبال اسپانیا و باشگاه رئال مادرید به ثبت رسید. کهکشانی ها با هدایت پیگرینی به زمین آلکورکن آمده بودند تا به ظاهر یک بازی ساده را پشت سر بگذارند. دیداری از دور سوم کوپا دل ری که در نهایت با ثبت نتیجه ای حیرت انگیز به اتمام رسید. رئال با خیل ستارگانش 4-0 مغلوب میزبان زردپوش شد تا روزی به نام "آلکورکناسو" به ثبت برسد. در بازی برگشت رئال 1-0 پیروز شد ولی برای صعودش کفایت نمی کرد.



ادامه مطلب ...

فدراسیون فوتبال اسپانیا تایید کرد که دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید به دلیل نگرانی های ناشی از شرایط نامساعد سیاسی در کاتالونیا به تعویق افتاد.

ال کلاسیکو

اعلام حکم زندان برای تعدادی از اعضای جنبش استقلال کاتالونیا که در رفراندوم سال 2017 نقش داشتند، باعث ایجاد تنش در این ایالت شد. روز پنج شنبه، خیابان های بارسلونا و مناطق اطراف برای چهارمین روز پیاپی شاهد درگیری بین معترضان و نیروهای امنیتی بود.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی در بارسلونا و طی مراسمی ویژه ششمین کفش طلای اروپای خود را دریافت کرد.

لیونل مسی

مسی با 36 گل زده در لالیگا و کسب 72 امتیاز بهترین گلزن اروپا در فصل گذشته است، وی امباپه را شکست داد که فصل گذشته 33 گل در لیگ 1 فرانسه به ثمر رساند.



ادامه مطلب ...

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی به عنوان مرد سال جهان در سال 2019 انتخاب شد.

لیونل مسی

امشب قرار بود یکی از بین ویرژیل فن دایک، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان مرد سال فیفا را از آن خود کند و در نهایت لیونل مسی به این عنوان دست یافت.



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان