پیشنهاد 200 میلیون یورویی میلان برای خرید رونالدو
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آل مکتوم نخست وزیر امارات است و رابطه  نسبت نزدیکی با مالک «فلای امیریتس»  اسپانسر اصلی میلان و کسی که ورزشگاه آرسنال را برای توپچی های لندن تاسیس کرده است ، دارد و حال قرار است تا با ثروت هنگفت خود بخشی از سهام میلان را خریداری کند.این درحالی است که میلان تا سال 2015 با شرکت فلای امارات قرارداد دارد.

به گزارش کوریره دلوسپورت و اسپورت مدیا ست ( نشریه ای که متعلق به مالک باشگاه میلان است ) آل مکتوم آماده است تا به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره میلان در راس کار قرار گیرد و بخشی از سهام این باشگاه را خریداری کند که آخرین گزارشات خبر از خرید 25 درصد این باشگاه به ارزش 200 میلیون یورو است.

ملاقات آتی  بین آدریانو گالیانی ,سیلویو برلوسکونی و نخست وزیر امارات برای روز جمعه آینده برنامه ریزی شده ؛ اما همچنان تاریخ دقیقی از این ملاقات اعلام نشده.در گذشته آل مکتوم قصد داشت تا 35 درصد سهام باشگاه میلان را به ارزش 500 میلیون یورو خریداری کند ؛اما برلوسکونی حاضر به انجام این کار نشد و این خبر سریعا رد شد.اما حال با توجه به شرایط مالی میلان به نظر می رسد برلوسکونی قصد دارد تا جهت تامین بخش مالی درصدی از سهام باشگاه میلان را به فروش برساند.

در سوی دیگر نشریه مدیاست اسپورت که متعلق به مالک باشگاه روسونری است ، در گزارشی اعلام کرد میلان در اندیشه خرید سن سیرو توسط پول های این ثروتمند عربی است.قرار داد فعلی میلان با شهرداری میلان برای اجاره نشینی در سن سیرو تا سال 2016 است.با توجه به گزارشاتی مبنی بر ساخت ورزشگاه اختصاصی توسط اینتری ها ، میلان در اندیشه خرید سن سیرو و بازسازی آن هستند.

کوریره دلوسپورت همچنین در گزارشی اعلام کرد برلوسکونی قصد دارد تا با استفاده از پول های آل مکتوم بحشی از هزینه خرید کریستیانو رونالدو که رویای او نیز است را فراهم کند هر چند که بسیار دور از دهن به نظر می رسد.گویا روسونری پیشنهادی 200 میلیون یورویی را برای خریداری کریس رونالدو آماده کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان