کئیروش: پرتغال یک تیم ملی به نام کریس رونالدو دارد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ستاره 27 ساله پرتغالی در برد 1-2 تیمش مقابل هلند در دیدار یکشنبه شب واقعا تاثیرگذار بود و با دو گلی که زد، مجوز صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی رقابتهای یورو2012 را کسب کرد.

این روزها پرتغالی ها خودشان را برای مصاف با جمهوری چک درمرحله یک چهارم پایانی آماده می کنند و دراین میان کارلوس کئیروش،وابستگی بیش از حد تیم ملی پرتغال به این ستاره را زیر سوال برده است.


کئیروش در صحبتهایی به تی وی آی24 گفت:« پرتغال تیم ملی ای دارد که کریستیانو رونالدو نام دارد و گروهی از بازیکنان هم به دنبال او می دوند.این درحالی است که اوضاع باید به نحو دیگری باشد . رونالدو تنها یکی از مهره های تیم ملی پرتغال است. چند سال پیش، تیم ملی پرتغال متشکل از لوئیس فیگو، روی کاستا، پائولو سوسا و فرناندو کوتو بود. وقتی آنها بازنشسته شدند، تمام تمرکزها روی کریس رونالدو قرار گرفت. اهمیت دادن بیش از حد به او باعث می شود که وقتی رونالدو بد بازی می کند، تمام انتقادات روانه او می شود.»

کئیروش که در سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را در دست گرفت،بعد ازحذف تیم ملی پرتغال از گردونه رقابتهای جام جهانی 2010 درمرحله یک هشتم پایانی، از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور برکنار شده بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان