رکورد شکنی ماتادورها؛بهترین تیم دوران؟
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

اسپانیا که پیش از این در سالهای 1964 و 2008 نیز جام قهرمانی ملتهای اروپا را بالای سر برده بود، با رکورد آلمان که سه بار در یورو قهرمان شده اند نیز برابری کرد. رکورد دیگری که آنها در دست دارند، یازده بازی بدون باخت است. رکوردی که از یورو 2008 آغاز شد و هنوز هم ادامه دارد.
رکوردهای شخصی بازیکنان هم خیره کننده است. با قهرمانی اسپانیا، سیزده بازیکن قرمزها قهرمانی در دو دوره یورو را تجربه کردند. از طرفی دیگر ایکر کاسیاس، سنگربان اسپانیا به نخستین بازیکنی تبدیل شد که 100 پیروزی ملی کسب کرده است. وی همچنین با ثبت رکورد 509 دقیقه گل نخوردن، رکورد دینوزوف را شکست. دروازه بان ایتالیایی 494 دقیقه دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

 



 فرناندو تورس که کفش طلای مسابقات را به خود اختصاص داد هم به نخستین بازیکنی تبدیل شد که در دو فینال قهرمانی اروپا گلزنی کرده است. نکته جالب اینجاست که پایه گذار هر دو گل چابی ارناندس، مغز متفکر تیم ملی اسپانیا بوده است.
همچنین داوید سیلوا با به ثمر رساندن دو گل و دو پاس گل تاثیر گذارترین بازیکن تورنمنت نام گرفت. حالا با ثبت این همه رکورد به جرات می توان اسپانیا را بهترین تیم همه دوران ها نامید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان