اینیستا داماد شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

درپایاان این مراسم اینیستا با تشکر از مهمانانش گفت:« مرسی که در بهترین روز زندگی من به اینجا آمدید.»

غایبان این مراسم، بیسنته دل بوسکه، لوئیس آراگونس و تیتو ویلانووا، مربی کنونی بارسلونا بودند. غیبت لوئیس آراگونس دراین مراسم از روز قبل به اینیستا اعلام شده بودو سرمربی سابق ماتادورها از روز قبل به آقای داماد خبر داده بود که بنا به دلایلی دراین مراسم حضور نخواهد داشت.

گواردیولا در کنار همسرش در این جشن شرکت کرد ولی ترجیح داد که در مراسم آغازین جشن حضور نداشته باشد. روسای قبلی و کنونی بارسا هم در جشن حاضر بودند: خوان گاسپارت، خوان لاپورتا و سندرو روسل. لاپورتا و روسل وقتی همدیگر را دیدند، حتی با هم سلام و احوال پرسی هم نکردند تا خشم و دلخوری های موجود میان آنها همچنان ادامه یابد.

درجریان برگزاری مراسم، اینیستا درحالی که آهنگ گلادیاتور پخش می شد وارد مراسم شد و همسرش با ترانه «I will Always love you» ویتی هیوستون به جشن پای گذاشت.

 


نظرات شما عزیزان:

اس ام اس طلا
ساعت14:55---19 تير 1391
سلام وبلاگ توپی داری اگه مایلی منو با اسم (( اس ام اس طلا )) لینک کن بعد خبرم کن تا لینکت کنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان