پیغام رئالی ها به کاکا: اینجا نیمکت نشینی؛ به دنبال تیم جدید باش
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا کاکا، همراه با خوسه آنخل سانچس و مورینیو برسرمیز مذاکره نشست. ساعت 12 مورینیو به دفتر رئال رسید  و در ساعت 13 بود که کاکا، همراه با پدرش درحالی که رانندگی می کرد وارد باشگاه شد و تنها 45 دقیقه بعد  باشگاه را ترک کرد. جلسه امسال ستاره برزیلی با اقای خاص، کاملا متفاوت با جلسه سال قبل بود. پارسال درهمین موقع مورینیو به کاکا گفته بود که روی او حساب باز خواهد کرد ولی گویا امسال ، جواب آقای خاص به سوال کاکا این بوده:« امسال بازیکن ذخیره ای؛ اگر می خواهی به دنبال تیم جدیدی برای خودت باش.» و بدین ترتیب کاکا را به جدایی از رئال ترغیب کرده.
 البته سران رئال خیلی روشن و صریح اعلام کرده اند که به کاکا اجازه نمی دهند تا با قراردادی کمتر از 25 میلیون یورو از این تیم جدا شود وترجیح می دهند که او هر چه سریعتر از تیمشان جدا شود. کاکا برای برگزاری دیدار دوستانه با کهکشانی ها به اوویدو سفر کرده و روز جمعه هم با کاروان تیم به لیسبون می رود و درتور آمریکا هم حضور خواهد داشت؛ هرچند که ترجیحا باید هرچه زودتر از تیم جدا شود.

 

رئال درتابستان سال 2009 با پرداخت 67 میلیون یورو کاکا را به خدمت گرفت. او سالانه دستمزدی معادل 9 میلیون یورو دارد و سه سال دیگر از قراردادش با این تیم باقی است.هرچند که او هیچ وقت نتوانست دراین تیم یک ستاره باشد و هیچ وقت کاکای میلان را در رئال ندیدیم.

الان هم دستمزد سالانه 9 میلیون یورویی او، کار را برای جدایی از این تیم سخت خواهد کرد و همه چیز بستگی به شرایط مودریچ دارد. از یک سو پاری سن ژرمن که در چند ماه اخیر برای جذب کاکا ابراز تمایل کرده بود، بعید است که با خریدهای جنجالی اش و پس از جذب ایبرا و سیلوا، به دنبال کاکا باشد. سران میلان هم اعلام کرده اند که پول کافی برای خرید او را ندارند و چین مقصد ایده آلی برای کاکا نیست. برزیل شاید بهترین گزینه پیش روی او باشد

باید صبر کنیم  و ببینیم که اوضاع چطور خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان