رونالدو: دراهدای توپ طلا فقط عدالت می خواهم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

چرا تصمیم گرفتی که آخرین پنالتی پرتغال دربازی مرحله نیمه نهایی یورو2012 مقابل اسپانیا را بزنی؟ این درحالی است که تو ازنظر خوش شانسی، یکی ازخوش شانس ترین ها هستی؟ چرا مربی تیم، نام تو را به عنوان اولین پنالتی زن تیم نگذاشت؟

فکر نمی کنم که این بحث مرتبط با مربی باشد؛ بلکه به احساسات خود بازیکنان برمی گردد. من حس می کنم که بازیکنی هستم دقیقا مثل سایر بازیکنان تیم.در بازی مقابل بایرن در لیگ قهرمانان اروپا، اولین پنالتی تیم را زدم و آن را خراب کردم. ازنظر خودم می خواستم در بازی با اسپانیا، سرنوشت ساز ترین پنالتی را بزنم ولی احساسم اشتباه بود.به همین خاطر هم هست که مردم می توانند از من انتقاد کنندکه چرا پنالتی اول یا دوم را نزدم وپنالتی پنجم راانتخاب کردم؛ هیچ جوابی هم برای این وجود ندارد.چون ممکن بود پنالتی اول را هم بزنم ولی آن را خراب کنم.این یک لاتاری است


این حرف کسانی است که هیچ وقت پنالتی نزده اند!

وقتی حرف می زنم و نظری می دهم، اگر دستهایم رابالا برده و تسلیم شوم،ویا هرکاری بکنم،همه تمام توجهاتشان را به من متمرکز می کنند.من ده سال است که به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای کار می کنم ومی دانم که چطور باید با این فشارهاکنار آمد.

بزرگترین حریفت برای فتح توپ طلا کیست؟ کاسیاس، راموس؟ آیا بازیکنی از رئال تا فینال پیش خواهد آمد؟

امیدوارم. من دوست ندارم که بیش از حد درمورد توپ طلا صحبت شود . چون هرصحبتی که بکنی، ممکن است سوء برداشت شود. من فقط خواهان عدالت هستم. این اصلی ترین نکته است. اگر عدالت رعایت شود، توپ طلا را به کسی می دهند که واقعا شایستگی اش را دارد. من دوست دارم که این جایزه به یک مادریدی برسد. دروغ هم نمی گویم: دوست دارم توپ طلا را به من بدهند و امیدوارم که عنوان بهترین مربی را هم به مورینیو بدهند؛چون شایستگی اش را دارد. او بهترین مربی دنیاست و دوباره این را اثبات کرده

فتح توپ طلا برایت چه معنایی دارد؟

معنای زیادی دارد. این چیزی است که همیشه تو راقلقلک می دهد. واقعا انگیزه های زیادی دارم. البته آنچه می خواهم این است که با عدالت به برنده اش برسد؛ چون لیگ اسپانیا بهترین لیگ دنیاست و مابا حریفان بزرگی مثل بارسلونا رقابت می کنیم. من خیلی دوست دارم توپ طلا را مال خودم کنم

رقابتت با مسی در چه حالی است؟

من بقیه همکاران حرفه ای ام را به چشم رقیب نمی بینم؛ بلکه آنها همکاران من هستند. او کار خودش را برای بارسا انجام می دهد و من کارها و وظایف خودم را برای رئال. من انسانی هستم که چالشها را دوست دارم ولی نه چالشی که فقط مقابل یک بازیکن خاص باشد. من سعی می کنم که همیشه کارهایم رابه بهترین نحو ممکن انجام دهم.

فکر می کنی بارسا با تیتو تغییرات زیادی بکند؟

بارسا با مربی جدیدش، تغییر زیادی نخواهد کرد؛ چون پایه بازیکنان و ذهنیت آنها تغییری نمی کند. می دانیم که بازی های سختی را مقابل آنها خواهیم داشت ولی ما به خوبی خودمان را آماده کرده ایم.

 فصل 3-2012 را چطور می بینی؟

نمی خواهم به سایر تیمها بی احترامی کنم ولی فکر می کنم که امسال هم رئال و بارسلونا فاصله خیلی زیادی با سایرتیمهای خواهند داشت. لیگ برتر، لیگ رقابتی تری است ولی بازی کردن در لالیگا و جنگیدن با حریفی مثل بارسلونا، خیلی سخت تر است.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهید شد؟

فصل قبل، تا یک قدمی قهرمانی در لیگ قهرمانان پیش رفتیم. دراین تورنمنت، فاکتور شانس هم فاکتور مهمی است .من در هرفصل انگیزه های زیادی برای فتح این جام دارم. امسال هم می خواهم دوباره این جام را بالای سر ببرم

تو هم بامورینیو کارکرده ای و هم با فرگوسن. این دومربی چه تفاوتهایی باهم دارند؟

هر دوی آنها مربیان برنده ای هستند و تجربیات زیای دارند. جامهای کسب شده توسط این مربیان به تنهایی حرف می زنند. یکی شان پرتغالی است و دیگری اسکاتلندی. از همین روست که ذهنیت های متفاوتی دارند. فرگوسن سرسخت تر است ولی در زمان کار، هر دویشان خیلی شبیهند. هردوی آنها مربیان حرفه ای بزرگی هستند. حرفه ای گری کلید موفقیت است و به همین خاطر این دو خیلی شبیه همدیگر هست. از نظر من این افتخار بزرگی است که با هر دوی آنها کار کرده ام.

فکر می کنی که کریس رونالدو در رئال بازنشسته خواهدشد؟

من قول نمی دهم ولی در رئال احساس خوبی دارم و می خواهم قراردادم با این تیم را به اتمام برسانم . دراین تیم احساس خوشبختی می کنم،چون همیشه اهداف بالاوبالاتری تعیین می شود. من با بهترین مربی دنیا و درکنار بهترین بازیکنان دنیا کار می کنم.

درمورد نقش چیچاریتو دریونایتد برایمان بگو

چیچاریتو عملکرد حرفه ای خوبی در یونایتد دارد. او یک مهاجم محض است که گلزنی می کند و در تیم مناسبی برای رشد و پیشرفت به عنوان یک بازیکن و یک انسان قرار گرفته. مربی ایده آلی هم بالای سرش است . او موفق خواهد بود و امیدوارم که این طور شود.

 


نظرات شما عزیزان:

حسين جعفري
ساعت15:16---25 اسفند 1391
موضوعات بسيار خوبي بود ولي باور كنيد عدالت درحق رونالدو رعايت نشد براي مسي وتمام كساني كه او را انتخاب كردند متاسفم(به خصوص علي دايي) رونالدو از همه ي لحاظ بهترين است.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان