اینیستا: این جایزه را با هم تیمی هایم در بارسا و تیم ملی تقسیم می کنم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

منظور آندرس اینیستا از غول، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی، دو نامزد دیگر دریافت این جایزه بود.

جایزه بهترین بازیکن سال اروپا در سالن یوفا در شهر موناکو و بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به اینیستااهدا شد.

اینیستا در حالی که این جایزه را در دست داشت، به خبرنگاران گفت:« احساس خوشبختی می کنم. از اینکه توانسته ام این جایزه را ببرم احساس رضایت می کنم. حضور در اینجا و رقابت با غولهای دنیای فوتبال هم افتخار بزرگی است.»

ستاره اسپانیایی بارسا این جایزه را به هم تیمی هایش در بارسا و تیم ملی کشورش اهدا کرد و گفت:« می خواهم این جایزه را با لئو (مسی)، هم تیمی ام و سایر هم تیمی هایم در تیم باشگاهی و تیم ملی به اشتراک بگذارم؛ چرا که بدون آنها این جایزه معنایی ندارد.»

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان