بارسلونا2 – رئال مادرید2؛بزرگترین نبرد تیمی؛فردی تاریخ!
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این دیدار در هفته هفتم لیگ برگزار می‌شد اما بسیاری بر این باور بودند که می‌تواند روی نبرد قهرمانی در لالیگا اثر فراوانی داشته باشد. رونالدو و مسی گل‌های زیبایی زدند و جدی‌ترین تهدیدها را روی دروازه حریف ایجاد کردند.

در بارسلونا در غیاب کارلس پویول و جرارد پیکه، آدریانو زوج دفاعی خاویر ماسچرانو شده بود و ژوزه مورینیو هم کریم بنزما و مسعود اوزیل را به گونسالو ایگواین و کاکا ترجیح داده بود.


رئال مادرید در ابتدای بازی با تمایل به مالکیت توپ بازی را در دست گرفت. در دقیقه 19 بود که روی کرنر اوزیل، ضربه سر سرخیو راموس با فاصله‌ای بسیار اندک به بیرون رفت. ضعف دفاعی بارسلونا همچنان ادامه داشت و رئال در دقیقه 23 به گل رسید. حرکتی زیبا که اوزیل آغازش کرده بود با پاس بنزما به رونالدو و ضربه او که از بین تیر نزدیک‌تر و ویکتور والدس به درون دروازه رفت به پایان رسید. این ششمین بار پیاپی بود که رونالدو در کلاسیکو گل می‌زد و از این جهت به رکوردی جدید رسید.

مادرید تلاش کرد گل دوم را هم بزند. تنها دو دقیقه بعد بود که ضربه بنزما به تیر دروازه برخورد کرد و آنخل دی‌ماریا در فرصتی عالی توپ را به بیرون زد.

سپس تیتو ویلانووا دست به تعویضی زودهنگام زد و مارتین مونتویا جوان را به‌جای دنی آلوز به میدان فرستاد. آلوز نمایش خوبی نداشت و مونتویا بهتر از او در دفاع کار کرد.

بارسلونا به‌تدریج بازی همیشگی خود را از سر گرفت. در دقیقه 31 بود که سانتر پدرو با برخورد به چند نفر، و در نهایت با ضربه سر اشتباه په‌په مقابل پای لیو مسی قرار گرفت و او که در محوطه جریمه کمین کرده بود توپ را به تور دروازه ایکر کاسیاس رساند.

بارسا در نیمه دوم نمایش بهتری داشت و یک بار برخورد آندرس اینیستا و په‌په در محوطه جریمه که به پنالتی مشکوک بود را داور کرنر گرفت. اما بارسا در دقیقه 61 گل دوم را زد. رئالی‌ها بارها پشت محوطه جریمه خود خطا کردند و روی یکی از همین خطاها بود که ضربه ایستگاهی لیونل از فاصله 25 متری وارد دروازه کاسیاس شد. مسی این ضربه را فوق‌العاده زیبا و با مهارت زد و کاسیاس هر کاری کرد نتوانست توپ را دفع کند. مسی اگر گل سوم را هم می‌زد در کنار آلفردو دی‌استفانو به عنوان بهترین گل‌زن ال‌کلاسیکو قرار می‌گرفت.

اما شادی بارسا پنج دقیقه دوام داشت و رونالدو گل دوم خود را هم زد. او که اندکی پیش از این گل تلاش کرده بود ضربه قیچی بزند و نتوانسته بود این بار از فاصله عمیق بین مدافعان بارسا گریخت و پس از این که پاس عالی مسعود اوزیل با والدس تک به تک شد با ضربه‌ای سرضرب گل زد. رونالدو بر سر آن حرکت قیچی هم از ناحیه کتف اندکی آسیب دید.

در ادامه دو تیم دست به ریسک نزدند، اما بارسلونا سه موقعیت عالی در انتهای دیدار به دست آورد. اول ضربه مونتویا از پشت محوطه جریمه روی حرکت دیدنی بازیکنان بارسا از کاسیاس گذشت اما به تیر دروازه برخورد کرد. سپس پدرو فرصتی عالی یافت اما ضربه او که داشت برای کاسیاس خطرساز می‌شد به الکسیس سانچس برخورد کرد و به بیرون رفت. و در نهایت هم پدرو با پاس فوق‌العاده آندرس اینیستا صاحب توپ شد اما ضربه او از پشت محوطه جریمه با فاصله‌ای بسیار اندک به خارج دروازه رفت.


نظرات شما عزیزان:

asghar
ساعت18:11---17 مهر 1391
سلام امیدوارم حاتون خوب باشه وبلاگ خوبی دارین
راستش ار اونجایی که داشتن یه وبلاگ همیشه آپدید کار سخت و وقت گیریه و یک فرد اگر بسیار و پرتلاش باشه هم نمیتونه برای همه ی سلیقه ها مطلب بنویسه به همین دلیل از شما خواهش میکنم تا در این امر مارا یاری کنید تا با هم وچند تن از دوستان یک وبلاگ همیشه آپدید و پر باز دید رو داشته باشیم .منتظر حضور گرمت هستم.
با تشکر مدیر وبلاگ گروهی (بهترین های دنیای اینترنت )اصغر محمدی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان