در این فصل لالیگا کدام تاثیرگذارتر بودند؟ مسی یا رونالدو؟
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این دو ستاره، تابه امروز در رقابتهای لالیگا،روی هم رفته 47 گل به ثمر رسانده اند؛ گلهایی که درجایگاه دو تیم رئال و بارسا سرنوشت ساز به نظر می رسد. درمورد کریس رونالدو باید بگوئیم که درصورت کسر گلهای ستاره پرتغالی از گلهای این فصل رئال، اتفاقی خاصی نمی افتد.
 کریس تا به اینجای رقابتهای لالیگا 24 گل برای تیمش به ثمر رسانده و در صورت کسر تمامی این گلها از سرنوشت رئال دراین فصل، تیم مادریدی تنها 2 امتیاز از دست می دهدو بدین ترتیب رئال به جای 55 امتیاز، 53 امتیازی بود. تنها امتیازی که دراین صورت از رئال کسر می شد، امتیازی بود که با گلزنی کریس مقابل والنسیا در دیدار مستایا و با برد 2-3 رئال به دست آمد.

 

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، درمورد گلهای مسی، اوضاع متفاوت است.وابستگی بارسلونا به گلهای مسی بیشتر است. اگر گلهای مسی برای تیم کاتالان نبود، این تیم رسما از کورس قهرمانی رقابتهای لالیگا خارج شده بود. بدون گلهای مسی و رونالدو، اختلاف امتیاز رئال و بارسا در جدول لالیگا به 12 امتیاز می رسید. گلهای مسی درمسیر کسب امتیاز برای بارسا سرنوشت سازتر بوده.اگر گلهای مسی نبود، این تیم مقابل رئال سوسیداد، مالاگا و بتیس به تساوی می رسید و دربازی ورزشگاه سن ممس مغلوب اتلتیک بیلبائو شده بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان