لوپاریزین: توافق شفاهی آنچلوتی باسران رئال مادرید
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این در حالی است که آنچلوتی همیشه یکی از گزینه های مدنظر فلورنتینو پرس بوده و با آینده نامشخص او در پاری سن ژرمن، حالا او گزینه ایده الی را پیش رویش برای انتقال به مادرید دارد.

این روزها گمانه زنی ها درمورد برکناری احتمالی آنچلوتی از روی نیمکت مربیگری پاری سن ژرمن افزایش یافته و نام گزینه هایی مثل آرسن ونگر و خود ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او مطرح شده است. طبق گزارش منتشره در روزنامه لو پاریزین، آنچلوتی با آرامش تمام اوضاع را دنبال می کند؛ چون می داند که برای فصل آینده تیم های زیادی خواهان به خدمت گرفتن او هستند. در ماه دسامبر او تماس هایی از سوی سران باشگاه لیورپول و منچسترسیتی داشت ولی رئال مادرید که در سال 2009 هم برای جذب او ابراز تمایل کرده بود، گزینه مدنظر کارلتو است تا در صورتی که در پاری سن ژرمن ماندگار نشد، روانه مادرید شود.

خبرنگار روزنامه اکیپ اخیرا از آنچلوتی درمورد آینده اش سوال کرده بود و به نظر می رسد که این مربی ایتالیایی چندان نگران نیست:« اگر سران باشگاه از من راضی نیستند، من هیچ مشکلی برای ترک باشگاه ندارم.»

آنچلوتی 53 ساله از زمان آغاز فعالیتش در دنیای مربیگری در سال 1995 حتی یک فصل هم بیکار نبوده و از آن زمان تا به حال هدایت تیم هایی مثل رجینا، پارما، یوونتوس، میلان، چلسی و پاری سن ژرمن را در دست داشته.

موفق ترین سالهای کاری او در میلان رقم خورده؛ تیمی که ازسال 2001 تا2009 هدایتش را در دست داشت و بااین تیم دو بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در جام باشگاه های جهان، دو قهرمانی در سوپرکاپ اروپا ویک قهرمانی در سری آ را تجربه کرد. او در طول دوران حضورش روی نیمکت مربیگری چلسی هم به یک قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در جام اتحادیه دست یافت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان