رونی: مسی بهتر از رونالدو و بهترین بازیکن تاریخ است
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رونی معتقد است رونالدو بدشانس است که در زمانی که مسی همه چشم ها را به خود خیره کرده، بازی می کند.

او در گفتگو با خبرنگاران، گفت:" مسی و رونالدو دو بازیکن متفاوت هستند. اما فکر می کنم مسی شگفت انگیز است. فکر می کنم او بهترین بازیکن تاریخ است. پس باید بگویم که او بهتر از رونالدو است.

رونالدو اندکی بدشانس است زیرا در هر دوره دیگری، او می توانست همه جوایزی که اکنون نصیب مسی می شود را به دست بیاورد. به هر حال، این دو، دو نفر از بهترین های تاریخ هستند."

رونالدو که در سال 2009 از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در 181 دیدار، 183 گل برای تیمش به ثمر رساند؛ در حالی که مسی در 366 بازی، 301 بار برای بارسا گلزنی کرد.

تام کلورلی، دیگر بازیکن منچستریونایتد هم در مورد ستاره سابق شیاطین سرخ گفت:" من هرگز در کنار رونالدو بازی نکردم. مسی و رونالدو دو بازیکن متفاوت هستند اما اگر قرار باشد یکی از آنها را انتخاب کنم، رونالدو را ترجیح می دهم."

جانی اونز، مدافع منچستریونایتد هم رای به برتری رونالدو داد:" مقایسه آنها دشوار است زیرا این فرصت را نداشتم که مسی را هر روز ببینم؛ در حالی که چنین دورانی را با رونالدو داشتم.

وقتی رونالدو اینجا بود، من برای یک فصل در تیم اصلی بودم و با توجه به کیفیتی که او داشت، نمی توانم انتخاب دیگری از بین این دو داشته باشم. به همین خاطر رونالدو را انتخاب می کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان