پیشنهاد 70میلیون یورویی رئال مادرید برای جذب گرث بیل
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

طبق این گزارش سران رئال پیشنهادی 70 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن به باشگاه تاتنهام ارائه خواهد کرد و البته صحبت هایی نیز درمورد شرایط احتمالی قرار داد او مطرح شده. دراین گزارش به این نکته اشاره شده که در صورت نهایی و قطعی شدن این انتقال، بیل قراردادی 5 ساله را به امضا خواهد رساند وهر فصل 11.5 میلیون یورو دستمزد خواهد گرفت.

بدین ترتیب روزنامه میرر با ارزیابی مالی این پیشنهاد جنجالی اعلام کرده که این پیشنهاد در حدود 130 میلیون یورو برای رئالی ها آب خواهد خورد. بنا براین گزارش، سران رئال درنظر دارند تا دانیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام را برای فروش این بازیکن جوان متقاعد کنند. این درحالی است که اقای لوی قصد دارد تا با افزایش جنجالی دستمزد بیل او را برای ماندن در وایت هارت لین قانع نماید.

از سوی دیگر بعد ازانتقال لوکا مودریچ به رئال، روابط میان سران دو باشگاه تاتنهام و رئال خوب است و خود لوی هم می داند که حفظ کردن بیل در تابستان پیش رو کار سختی است و قادر به مبارزه با قدرت اقتصادی باشگاه های بزرگی مثل روال نخواهد بود. روزنامه میرر در گزارش خود از بایرن مونیخ، منچسترسیتی و چلسی به عنوان مشتریان بیل نام برده ولی به خاطر روابط حسنه میان دو باشگاه رئال و تاتنهام، قطعا تیم مادریدی در اولویت خواهد بود.

بیل 23 ساله همیشه از تمایلش برای ادامه حضور در تاتنهام گفته است. ولی حضور او در اولدترافورد برای تماشای بازی دوتیم رئال مادرید و منچستریونایتد در دوربرگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، به گمانه زنی ها در مورد  احتمال انتقال او به تیم مادریدی دامن زده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان