بوسکتس: اگر می توانستم راموس را برای بارسا می خریدم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این دو بازیکن در حال حاضر در اردوی تیم ملی اسپانیا برای دو دیدار دوستانه مقابل فنلاند و فرانسه آماده می شوند و بوسکتس از هم تیمی اش به خاطر اینکه گفته بود رئال به چنین بازیکنی نیاز دارد، تشکر کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من از این اظهارنظر خوشحال هستم؛ به ویژه اینکه از طرف فردی مانند راموس گفته شده است. او بازیکن فوق العاده ای است و من هم اگر می توانستم، او را برای بارسا می خریدم."

اسپانیا در صدر گروه نهم رقابت های مقدماتی جام جهانی در منطقه اروپا قرار دارد و تیم فرانسه دوم است. بوسکتس معتقد است که تیمش حتما باید در دیدار حساس فردا شب مقابل فنلاند به پیروزی برسد.

" ما در انتظار دیداری هستیم که چندان آسان نیست. ما می دانیم که آنها چطور بازی می کنند. آنها تیمی هستند که بازیکنان خوب زیادی دارند. ما تلاش می کنیم از این مسئله بهره ببریم و در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله مقدماتی به پیروزی برسیم.

هنوز بازی های زیادی باقی مانده که باید در آنها به پیروزی برسیم اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما اینجا هستیم تا در مورد فوتبال صحبت کنیم و در حال حاضر، همه چیز برای ما خوب پیش می رود. ما باشایستگی در صدر قرار داریم و نمی خواهیم دچار حاشیه شویم.

همه ما در یک مسیر هستیم و برای یک تیم ملی می جنگیم. ما هم تیمی هستیم و اینکه تیم های باشگاهی مان  با هم رقیب هستند یا نه، اهمیتی ندارد.

نمی دانم دیدار مقابل فرنسه مانند یک فینال خواهد بود یا خیر اما مطمئنا دیداری کلیدی است.تیمی که سه امتیاز آن دیدار را بگیرد، مطمئنا از موقعیت خوبی برخوردار خواهد بود. می دانیم که دیدار مقابل فنلاند هم آسان نخواهد بود. ما ویدئوی بازی های آنها را تماشا کردیم؛ آنها تیم سرسختی هستند. ما امیدواریم تا به پیروزی برسیم تا در بهترین شرایط مقابل فرانسه قرار بگیریم."


نظرات شما عزیزان:

hossin
ساعت12:49---6 فروردين 1392
یعنی آبروی هرچی وبلاگ نویسو و هرچی فوتبالیسته با وبلاگت بردی..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان