راموس: رئال به بوسکتس نیاز دارد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این مدافع باتجربه اسپانیایی معتقد است بوسکتس می تواند خرید بسیار خوبی برای رئال باشد و بخشی از مسئولیت هایی که اکنون برعهده ژابی آلونسو است را کم کند.

او در گفتگو با کادنا کوپه گفت: چندین بازیکن بارسا هستند که من به آنها علاقه دارم اما بازیکنی که رئال بیش از همه به آن نیاز دارد، بوسکتس است.

در حال حاضر آلونسو در دیدارهای زیادی بازی می کند و ما به بازیکنی مانند بوسکتس نیاز داریم. البته اینیستا هم هست اما دیدن او با پیراهن رئال مانند دیدن مسی در رئال است؛ تقریبا غیرممکن.

 

من رابطه خیلی خوبی با بازیکنان بارسا دارم؛ با اینیستا، بوسکتس و همین طور پیکه. شاید بعضی ها از اینکه من من رابطه خوبی با والدس داشته باشم، متعجب شوند اما ما در موارد مختلفی مثل هم فکر می کنیم."

 راموس در حال حاضر همراه با تیم ملی اسپانیا خود را برای دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل فنلاند آماده می کند. 


نظرات شما عزیزان:

موسي الرضا
ساعت12:29---1 فروردين 1392
سلام
وب زيبايي داري
سال نو مبارك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان