گواردیولا را به کمپ نو راه ندادند
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسایی ها گواردیولا را به باشگاه راه ندادند هر چند که او تا عید پاک در اسپانیا خواهد ماند و با خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه قرار ملاقات خواهد داشت اما به نظر باشگاه کاتالانی از ترس آنکه گواردیولا به رایزنی برای جذب بازیکنان و کارمندان برای باشگاه بایرن بپردازد این اقدام را انجام دادند.

چند روز پیش رسانه ها از برنامه ریزی گواردیولا برای به خدمت گرفتن فیزیوتراپیست باشگاه بارسلونا برای همکاری با وی در باشگاه بایرن خبر داده بودند.
 

روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که پپ گواردیولا که فصل آینده هدایت بایرن مونیخ را رد دست خواهد داشت، در بارسلونا با سران باشگاه بایرن مونیخ دیدار و گفتگو کرده. در این جلسه، کارل هاینس رومنیگه ، نایب رئیس باشگاه بایرن و ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه باواریایی نیز حضور داشتند تا برای فصل آینده برنامه ریزی کنند.

روزنامه آ.اس به گزارش بیلد به این نکته اشاره کرده که دو تا از نیروهای امنیتی باشگاه بارسلونا یعنی دومنک تورنت و کارلس پلانچارت بارسلونا را در دوران مربیگری اش در آلمان همکاری کنند.

foton


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان