بایرن مونیخ 4 – بارسلونا صفر؛حماسه آلیانس و تراژدی تایتانیک
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

گل‌های دوم و سوم بایرن بسیار بحث‌برانگیز بودند و داور به احتمال فراوان در آنها اشتباه کرد، اما تردیدی نیست که بایرن تیم برتر میدان بود و نمایشی بسیار بهتر از بارسا داشت و شایسته برد بود.

بازی در شرایطی آغاز شد که لیونل مسی به بازی رسیده و در ترکیب بارسا قرار گرفته بود و تیم میزبان هم ماریو گومز را در خط حمله بازی داده بود. اولین چیزی که در مسابقه به چشم آمد اوضاع به‌شدت نامساعد زمین بود. باران پیش از بازی باریده بود و آب در میدان جمع شده بود و دادن پاس را مشکل می‌ساخت.

بازی با حملات اولیه بایرن آغاز شد که سه‌شنبه همه را با خبر جذب ماریو گوتزه مبهوت کرده بود. آنها دست به حملات فراوانی زدند و در یک صحنه روی شوت فیلیپ لام جرارد پیکه در حالی که داشت می‌چرخید دستش به توپ برخورد کرد که ویکتور کاسای اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقایقی بعد روی ضربه‌ای دیگر مارک بارترا که در قلب دفاع تیمش قرار گرفته بود با دانته به هوا برخاستند و ضربه سر دانته از فاصله چند سانتی‌متری به دست بارترا برخورد کرد. بازیکنان بایرن اعتراض کردند اما باز هم کاسای دستور به ادامه بازی داد.

بایرن در دقیقه 25 به گل رسید. سانتر آرین روبن را دانته با سر زد و توماس مولر با سر آن را به گل تبدیل کرد. توپ به ویکتور والدس برخورد کرد و به درون دروازه غلتید.

امیدهای بارسا در نیمه دوم به‌سرعت رنگ باخت. در صحنه‌ای که تا حدی مانند گل اول بود، سانتر آرین روبن را مولر با سر زد و ماریو گومز در موقعیتی آفساید آن را از فاصله‌ای نزدیک وارد دروازه والدس کرد.

بایرنی‌ها تیم برتر میدان بودند و هرگاه آرین روبن و فرانک ریبری توپ را می‌گرفتند خطرساز می‌شدند. بایرن هر لحظه این حس را می‌داد که گل سوم را می‌زند و این اتفاق در دقیقه 73 روی داد. آرین روبن از سمت راست حرکت کرد. جوردی آلبا به سمت او رفت تا توپش را بزند که مولر با تنه‌ای محکم او را به زمین زد. بازیکنان بارسا به گمان خطا ایستادند و روبن به‌راحتی از زاویه‌ای نسبتا بسته گل‌زنی کرد.

بازی در دقیقه 82 چهار بر صفر شد. حرکت تماشایی داوید آلابا از سمت چپ با سانتر او همراه شد و مولر از مدافعان بارسا گذشت و توپ را به سقف دروازه رساند.

بارسا تلاش کرد گلی بزند اما در حقیقت این بایرن بود که خطرناک‌تر بود. در هر حال بازی با نتیجه چهار بر صفر به پایان رسید و بارسلونا برای رسیدن به فینال باید بزرگ‌ترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را در نوکمپ رقم بزند؛ آن هم مقابل بایرن که این روزها در آسمان‌هاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان