بارسلونا صفر– بایرن مونیخ 3؛تحقیرامپراتوری فروریخته / تیم رویایی هفت تایی شد!
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسا پیش از بازی ضربه سختی خورد. لیونل مسی نتوانسته بود به این بازی برسد. اما بارسا نمایش مثبتی در ابتدای کار داشت. هر دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی حملات خوبی روی دروازه هم ترتیب دادند اما مقابل دروازه بادقت نبودند.

بارسا به‌ویژه مقابل خط دفاعی مستحکم بایرن به مشکل برخورده بود. آنها البته فرصت خوبی داشتند که ضربه دیدنی پدرو از فاصله 35متری را مانوئل نویر گرفت.

یک بار هم سانتر دنی آلوز را سسک فابرگاس گرفت و به چابی سپرد اما ضربه او با خونسردی زده نشد و از روی دروازه به بیرون رفت.

بایرن در نیمه اول با درخشش آرین روبن و فرانک ریبری صاحب توپ می‌شد اما آنها هم ضربات نهایی را یا خوب نمی‌زدند یا اگر خوب می‌زدند ویکتور والدس مهارشان می‌کرد. البته چند بار هم جرارد پیکه با تکل‌های بی‌نقصش موقعیت‌ها را از حریف گرفت.

نیمه دوم ماجرای دیگری داشت. بایرن نیمه را فوق‌العاده آغاز کرد و داوید آلابا با دیدی کم‌نظیر و پاسی فوق‌العاده توپ را از فاصله‌ای دور به روبن در سمت دیگر سپرد. او از آدریانو گذشت و با ضربه‌ای دقیق هیچ بختی برای ویکتور والدس نگذاشت.

کار بارسا تمام شده بود اما آنها همچنان حمله می‌کردند. بایرن هم در ضدحملات عالی بود. تیتو ویلانووا هم که دریافته بود کار بارسا تمام است چابی و آندرس اینیستا را هم تعویض کرد و لیو مسی را هم حتی برای یک دقیقه به میدان نفرستاد.

گل بعدی بایرن در دقیقه 72 از راه رسید. پیکه آفساید را پر کرد و ریبری صاحب توپ شد. سانتر ریبری داشت به توماس مولر و ماریو مانجوکیچ در مقابل دروازه بارسا می‌رسید که خود پیکه در تلاش برای دفع توپ آن را وارد دروازه خودی کرد. تحقیر در دقیقه 76 تکمیل شد. این بار مولر با ضربه سر روی سانتر ریبری از فاصله‌ای نزدیک و بالای سر آدریانو توپ را به گل تبدیل کرد.

البته بارسا هم موقعیت داشت که یک بار در یکی از آنها ضربه سر داوید ویا به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

به این ترتیب شاهد اولین فینال تمام‌آلمانی تاریخ لیگ قهرمانان خواهیم بود. دو تیم فینالیست البته همین شنبه هم در لیگ با هم بازی دارند اما دیدار جذابی در 25 می در ویمبلی در راه است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان