لاپورتا: تصمیم روسل برای انتخاب تیتو به جای پپ اشتباه بود
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

لاپورتا بین سال های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا را برعهده داشت و با این تیم به موفقیت های زیادی رسید. ساندرو روسل در سال های ابتدایی حضور لاپورتا، معاون او بود اما آنها با هم دچار مشکل شدند و اکنون دشمنان سرسختی برای هم هستند. به همین دلیل، شکست 7-0 بارسا مقابل بایرن در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ، فرصتی را فراهم کرد تا لاپورتا بار دیگر به رقیب حمله کند.  

بعد از شکست مقاب بایرن، جرارد پیکه گفته بود که باید تصمیماتی در باشگاه بارسا گرفته شود و روسل در پاسخ گفت که منظور این مدافع را درک نکرده است اما لاپورتا به خوبی می داند که پیکه در مورد چه چیزی صحبت می کند:" وتی بازیکنان شکایت دارند، این به معنای انفعال مدیران است. به خاطر کارهایی است که انجام نشده؛ تصمیماتی که گرفته نشده یا موثر نبوده است. آنها تلاش می کنند همه سختکوشی ها و تلاش ما را از بین ببرند؛ تعمدانه، از روی حس انتقام و خشم."

او همچنین مورد صحبت های بعضی از اعضای هیئت مدیره فعلی بارسا در مورد گواردیولا گفت:" آنها با او مانند پیامبر، مانند مسیح، رفتار می کردند اما از روی تمسخر. آنها وقتی در مورد او صحبت می کردند، او را دالایی لاما خطاب می کردند."

لاپورتا معتقد است تصمیم مدیران فعلی بارسا برای انتخاب تیتو ویلانووا به عنوان جانشین گواردیولا چندان درست نبوده است:" آنها خیلی سریع به این گزینه رسیدند زیرا اینکه باید برای گواردیولا جانشینی پیدا کنند، آنها را عصبی کرده بود. آنها عجله داشتند. تیتو مربی خوب وبادانشی است؛ یک دانش آموز خوب گواردیولا اما نیاز به زمانی برای تطبیق با شرایط جدید داشت."

او همچنین معتقد است که در زمان بیماری ویلانووا، بارسا باید تا پایان فصل یک سرمربی جدید به خدمت می گرفت:" برای اینکه تیتو آرامش ذهنی داشته باشد، آنها باید به او تضمین می دانند که قراردادش محفوظ است و منتظر بهبودی کامل او خواهند ماند زیرا در چنین شرایطی هدایت بارسا خیلی دشوار بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان