هالیوود و ساخت فیلمی درمورد مسی برای سال 2014
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این خبری است که مجله ورایتی از آن خبر داده. بنابراین گزارش این فیلم با سبک «راکی» ساخته می شود و برپایه بیوگرافی زندگی مسی خواهد بود. لوکا کایولی در این باره نوشته:«زندگی درونی پرسی که مبدل به یک افسانه شد.»

اپیک پیکچرز گروپ سرمایه گذاری و تهیه این فیلم را برعهده خواهد داشت. پاتریک اوالد و شاکد برنسون، مدیران این کمپانی در حال حاضر مذاکراتی را با تهیه کنندگان و کارگردانان شروع کرده اند تا به زودی این پروژه را آغاز کرده و تا ژوئن سال 2014 به اتمام برسانند. لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا و آلبی سلسته در حال حاضر به عقیده خیلی ها عنوان بهترین بازیکن دنیا را یدک می کشد.او در ژآنویه سال 2013 اولین بازیکن دنیای فوتبال لقب گرفت که برای چهارمین سال متوالی توپ طلای فیفا را مال خود کرد و بدین ترتیب اسطوره هایی مثل یوهان کرویف، میشل پلاتینی و مارکو فان باستن که سه بار این جایزه را کسب کرده بودند را پشت سرگذاشت. تا سال 1995 این جایزه فقط به بازیکنان اروپایی اختصاص می یافت؛از این رو بازیکنانی مثل پله و مارادونا هرگز این جایزه را کسب نکرده اند.

مسئولان کمپانی اپیک پیکچرز گروپ در نظر دارند تا دوران کودکی مسی و زندگی فقیرانه اش در آن دوران را درکنار ضعف فیزیکی اش، به ویژه قد کوتاهی که داشته به تصویر بکشند و روند رشد او در مبدل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا را درفیلم خود به نمایش دربیاورند. اوالد دراین باره گفته:« هدف این است که فیلمی قدرتمند و مثبت بسازیم تا تماشاگران را تحت تاثیر قرار دهد تا بدون اهمیت دادن به غیرممکن بودن خیلی چیزها به دنبال رویاهایشان بروند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان