رئال مادرید 1 – اتلتیکو مادرید 2: مورینیو بی‌جام ماند / شب تاریک آقای خاص و رونالدو
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در این دیدار سه نفر اخراج شدند: ژوزه مورینیو، کریس رونالدو و گابی. به نظر می‌رسد محرومیت‌های سنگینی در انتظار چندین نفر از بازیکنان و مربیان هر دو تیم باشد.

به نظر می‌رسد این روزها دوران پایانی حضور مورینیو در رئال باشد و اگر این‌گونه شود او در حالی این تیم را ترک می‌کند که آنها در فصل آخر حضور او به جامی نرسیدند.

ژوزه مورینیو با بیرون گذاشتن په‌په از لیست بازیکنان رئال پیامی روشن به او فرستاده بود، آن هم در حالی که رافائل واران مصدوم بود.

بازی با موقعیت‌هایی برای هر دو تیم آغاز شد که البته رئال خطرناک‌تر از حریف همشهری بود. کریس رونالدو در بازی صدم خود در سانتیاگو برنابئو در دقیقه 14 گل اول بازی را به ثمر رساند. او روی کرنر مسعود اوزیل با پرشی تماشایی بالاتر از دیه‌گو گودین توپ را چنان به قعر دروازه فیلیپ کورتوا فرستاد که از دست دروازه‌بان بلژیکی حریف هیچ کاری برنمی‌آمد.

اتلتیکو به‌تدریج تلاش کرد حملاتی را ترتیب دهد و در دقیقه 35 به گل رسید. رادامل فالکائو که در دقایق ابتدایی بی‌اثر بود به عقب آمده بود تا به تیمش در کنترل میدان کمک کند. او با قدرت بدنی خود سه بازیکن رئال را جا گذاشت و توپ را به ریکاردو کاستا سپرد. کاستا از سرخیو راموس و مایکل اسین گذشت و با ضربه‌ای سرضرب توپ را به گل تبدیل کرد. توپ در میانه راه به دستان دیه‌‌گو لوپس و تیر دروازه هم برخورد کرد.

رئال دوباره دست به حمله زد و چیزی نمانده بود در همان نیمه اول به گل دوم برسد اما ضربه تماشایی مسعود اوزیل، دور از دستان کورتوا به تیر برخورد کرد.

مادرید در اواسط نیمه دوم باید به گل می‌رسید. کریم بنزما در شلوغی محوطه جریمه توپ را به تیر دروازه کوبید و در برگشت شوت مسعود اوزیل را خوان‌فران با فداکاری از روی خط دروازه بیرون آورد.

بخت همچنان با اتلتیکو یار بود و شش دقیقه بعد بود که کریس رونالدو در ضربه‌ای ایستگاهی که در قوس محوطه جریمه بود توپ را با بغل پا زد اما در حالی که کورتوا هم تسلیم شده بود توپ به تیر برخورد کرد!

بازی دو تیم خشن شده بود و هر دو تیم خطاهای متعددی انجام می‌دادند. داور چند خطای پیاپی به سود اتلتیکو گرفت و در یکی از آنها به راموس کارت داد. مورینیو به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد و از زمین اخراج شد. او پیش از بیرون رفتن حرف‌هایی زد که داور آنها را یادداشت کرد. آقای خاص در حال بیرون رفتن حرف‌هایش را رو به داور چهارم ادامه داد.

جنجال بازی در دقایق پایانی وقت معمول آغاز شد. در یک صحنه در حالی که زانوی خوان‌فران آسیب دیده و او داشت به زمین می‌افتاد، رونالدو از راه رسید و لگدی از پشت به پای دیگر او زد و او را سرنگون کرد. داور ترجیح داد در این صحنه اقدام خاصی انجام ندهد. در نهایت بازی مساوی شد و برای دومین بار در سه فصل اخیر فینال به وقت اضافه رفت.

رئال در همان ابتدای وقت اضافه هر سه تعویض خود را انجام داد و گونسالو ایگواین، آلوارو آربلوا و آنخل دی‌ماریا جانشین بنزما، لوکا مودیچ و فابیو کوئنترائو شدند.

اتلتیکو وقت اضافه را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا بود که کاستا فرصتی عالی یافت اما هر دو ضربه‌ای که به توپ زد بد بود و دروازه لوپس باز نشد.

اتلتیکو تیم برتر این دقایق بود و در نهایت در دقیقه 99 به گل رسید. میراندا، بازیکن پیش‌تاخته اتلتیکو سانتر کوکه را به زیبایی در تیر نزدیک‌تر به درون دروازه لوپس فرستاد.

رئال سپس فرصتی عالی یافت اما کورتوا روی ضربه ایگواین از فاصله‌ای نزدیک فوق‌العاده عمل کرد و در دقیقه 109 در حالی که به نظر می‌رسید گل اوزیل حتمی باشد به شکل خیره‌کننده‌ای ضربه او را به بیرون فرستاد.

رونالدو که از اواخر بازی به‌شدت عصبی شده بود در دقیقه 114 با حرکتی عجیب اخراج شد. گابی تکل خشنی روی پای رونالدو زد و او در حالی که داشت به زمین می‌افتاد با ضربه برگردان حیرت‌انگیزی بینی گابی را نشانه گرفت و آن را پر از خون کرد! داور به رونالدو که یک کارت زرد هم داشت کارت قرمز مستقیم نشان داد. بازی به جنجال کشیده شد و نیمکت‌نشینان به جان هم افتادند که در این میان هرچند کاکا و ایکر کاسیاس تلاش می‌کردند اوضاع را آرام کنند اما کاستا به دعوا دامن می‌زد.

در همین لحظات بود که شیئی که طرفداران به سمت کورتوا پرتاب کردند به سر او برخورد کرد و او هم آسیب دید.

به این ترتیب بخت رئال برای بازگشت عملا از بین رفت و آنها در دقایق پایانی از هم پاشیده بودند و نمی‌توانستند کار خاصی انجام دهند. 

یک بار آنخل دی ماریا در محوطه جریمه با حرکتی تکنیکی پیش رفت اما گودین با تکلی عالی توپ او را بلوکه کرد. بازیکنان و مربیان رئال به شدت اعتراض کردند و گفتند او توپ را با دست زده، دی ماریا اخطار گرفت و حتی کارانکا به میان میدان آمد، اما تصاویر آهسته نشان می داد توپ تنها با پای او برخورد کرده است.

یک بار هم مهاجم اتلتیکو با برخورد به سرخیو راموس در محوطه جریمه حریف سرنگون شد که داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

گابی هم در دقایق تلف‌شده این بازی که تا دقیقه 125 ادامه یافت با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. اما در نهایت مردان دیه‌گو سیمئونه به 14 سال طلسم خود مقابل رئال پایان دادند و این تیم را بردند؛ و البته جام حذفی را هم فتح کردند.


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت11:34---28 ارديبهشت 1392
واقعا وبلاگت عالیه...

علی
ساعت11:34---28 ارديبهشت 1392
واقعا وبلاگت عالیه...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان