مورینیو سرمربی چلسی شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

آقای خاص جانشین رافا بنیتس شد که بعد از 6 ماه حضور روی نیمکت آبی ها، به تازگی به عنوان سرمربی فصل آینده ناپولی معرفی شد.

مورینیو پیش از این بین سال های 2004 تا 2007 هدایت آبی های لندن را برعهده داشت و اکنون برای دومین مقطع هدایت این باشگاه را برعهده می گیرد. در طول 6 سالی که از جدایی مورینیو از چلسی سپری شده، این باشگاه 8 مربی مختلف عوض کرد.

ران گورلی، مدیر اجرایی باشگاه چلسی، در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مایلم که به ژوزه به خاطر بازگشت به چلسی خوش آمد بگویم. موفقیت های پیاپی و شور و اشتیاق او برای رسیدن به موفقیت های بیشتر، او را به گزینه مناسبی برای این باشگاه تبدیل کرد.

 

هدف ما این است که باشگاه را در مسیر پیشرفت نگه داریم و در آینده به موفقیت های بیشتری برسیم. ژوزه گزینه اصلی ما بود و معتقدم که بهترین گزینه برای چلسی به شمار می رود."

مورینیو در اولین مقطع حضورش در چلسی، دو قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمان در جام حذفی و دو قهرمانی در جام اتحادیه اما توفیقی در فتح چمپیونزلیگ نداشت.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان