ایسکو: اسم سگ من مسی است
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این هافبک جوان اسپانیایی که به تازگی از مالاگا به رئال پیوست، نه تنها مشکلی با ستاره بارسا ندارد، بلکه معتقد است که او بهترین بازیکن دنیاست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من اسم سگم را مسی گذاشتم زیرا مسی بهترین بازیکن دنیاست؛ مثل سگ من که بهترین است."

این اولین بار نیست که این بازیکن جوان با اظهار نظرهایش خبرساز می شود. ایسکو زمانی که در والنسیا بازی می کرد گفته بود که به دلیل رفتار خودخواهانه باشگاه رئال، از این باشگاه متنفر است.

او همچنین بعد از دیدارهای جنجالی رئال و بارسا در نیمه نهایی چمپیونزلیگ سال 2011، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد قرار داده بود و برای دیدار فینال بارسا-منچستریونایتد، حمایتش را از باشگاه کاتالانی اعلام کرد.

ایسکو همچنین ستاره های بارسا مانند ژاوی و اینیستا را مورد ستایش قرار داده بود و از رونالدینیو، ستاره سابق بارسا، به عنوان یکی از الگوهایش نام برده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان