آنچلوتی: باسن من، زلزله سنج دارد!
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این مربی باتجربه ایتالیا تجربه قهرمانی در لیگ های ایتالیا، انگلیس و فرانسه را دارد؛ او دو بار هم با میلان قهرمان چمپیونزلیگ شد.

کارلتو که در تابستان گذشته جانشین مورینیو در رئال مادرید شد، اکنون باید این باشگاه را به دهمین قهرمانی اش در اروپا برساند اما او تاکید کرد که هیچ فشاری احساس نمی کند.

او به خبرنگاران گفت:" باسن من، زلزله سنج دارد زیرا بالا و پایین مربیگری را تجربه کرده ام. وقتی نتایج خوب نیست، خیلی ناراحت نمی شوم؛ وقتی هم که نتایج خوب است، خیلی خوشحال نمی شوم. احساس نمی کنم که فشار زیادی روی شانه های من است زیرا عاشق کارم هستم. فشار روی یک مربی طبیعی است."

آنچلوتی همچنین تاکید کرد که مدیریت کردن ستاره های بزرگی مانند کریس رونالدو کار سختی نیست:" من دوست ندارم زندگی خصوصی بازیکنان را کنترل کنم زیرا من پدر یا برادر آنها نیستم.

کار من، مدیریت انسانی است. مدیریت کردن رونالدو برای من مثل مدیریت دنی کارواخال یا آلوارو موراتاست.

گاهی اوقات، سوپراستارها حرفه ای تر از بقیه هستند. رونالدو واقعا حرفه ای است."
سرمربی ایتالیایی رئال همچنین در مورد گرت بیل، ستاره ولزی تیمش، صحبت کرد و اعلام کرد که او می تواند درخشش اش در تاتنهام را با پیراهن رئال تکرار کند.

" بیل برای جا افتادن در رئال مشکلی نداشت زیرا پسر فروتنی است و زیاده خواه نیست.

او از همان ابتدا اسپانیایی صحبت می کرد. کار من، کمک کردن به اوست تا بتواند در زمین راحت تر کار کند. ما بازیکنان زیادی داریم که می توانند انگلیسی صحبت کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان