رئال‌ مادريد با 110 ميليون يورو به دنبال سوآرس
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

روزنامه "ديلي ميل" اعلام کرد: باشگاه رئال‌مادريد در تلاش است لوئيس سوآرس را با 110 ميليون يورو تابستان سال جاري به سانتياگو برنابئو ببرد تا اين مهاجم 27 ساله با کنار زدن گرت بيل گرانقيمت‌ترين بازيکن فوتبال شود.

کريم بنزما، مهاجم فرانسوي رئال مادريد به احتمال زياد تابستان از جمع کهکشاني‌ها جدا خواهد شد و باشگاه رئال مادريد نيز قصد دارد تا سوآرس را جانشين گلزن فرانسوي تيمش کند.

وکيل لوئيس سوآرس در واکنش به پيشنهاد باشگاه رئال مادريد براي جذب اين بازيکن گفت: سوآرس تا پايان جام جهاني 2014 برزيل به پيشنهادهاي خود فکر نخواهد کرد و تنها تمرکز خود را معطوف به حضور در جام جهاني برزيل کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان