کیلور ناواس به رئال مادرید پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

یک هفته پیش لوانته مذاکره با رئال در مورد کیلور ناواس را تکذیب کرده بود اما این خرید نشان می دهد که جدایی یکی از میان کاسیاس و دیگو لوپز قطعی خواهد بود.

کاسیاس پس از اتمام فصل از پرز خواسته بود که اجازه جدایی او را بدهد اما مدیر رئال مادرید اعلام کرد که چنین اجازه ای را نمی دهد و می خواهد حداقل برای یک فصل دیگر او را در باشگاه حفظ کند.در مورد دیگو لوپز نیز مانوئل گارسیا کیلون، وکیل این بازیکن در هفته های اخیر بارها اعلام کرده است که اجازه رفتن وی را نمی دهد. موناکو و ناپولی جدی ترین مشتریان او هستند.  حالا باید دید که آنجلوتی و پرز از میان کاسیاس و لوپز رای به جدایی کدام یک خواهند داد.

کیلور ناواس ۲۷ ساله است و ۱۸۶ سانتی متر قد دارد. او فوتبالش را در باشگاه دپورتیوو ساپریسا در کاستاریکا آغاز کرد و در تابستان ۲۰۱۱ با ۶۰۰ هزار یورو به باشگاه آلباسته اسپانیا ملحق شد. او یک سال بعد با ۸۰۰ هزار یورو به لوانته ملحق شد. ناواس در فصل گذشته عملکرد درخشانی داشت و ۳۷ بازی در لالیگا و دو بازی در کوپا دلری داشت که ۳۹ بار دروازه اش گشوده شد. او ستاره تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی قبلی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان