محصول آکادمی رئال، آقای هیکل دنیا شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

وی افزود:”بادی بیلدینگ با فوتبال تفاوت دارد. این جا دیگر نیازی نیست که هم تیمی ها به تو پاس بدهند. همه چیز بستگی به کار و تلاش خودت خواهد داشت.من همیشه مستقل بوده ام. از رئال ، تونی گرانده، لابورده ، فلیتاس و … متشکرم. در رئال ارزشهای مهمی را یاد گرفتم. ارزشهایی مثل استقامت که در بادی بیلدینگ کمکم کرد. حالا آقای هیکل دنیا هستم.”

ویدال در مورد تفاوت فوتبال و بادی بیلدینگ می گوید:”تمرینات ما به شدت مشکل هستند. من سیزده بار جراحی کرده بودم. بدترین زمان وقتی بود که عضله سینه من پاره شد. داشتم 180 کیلو وزنه می زدم.چهار نج روز بعد از عملم به سالن بدنسازی بر می گشتم و روی بقیه اعضای بدنم که جراحی نشده بود کار می کردم. برای ما استراحت غیرممکن است چرا که هر روز استراحت به معنی از دست رفتن یک فرصت است. ورزش بسیار مشکلی است که باید از کل قوای بدنت برایش استفاده کنی.”

وی در مورد کریستیانورونالدو بیان کرد:” قوای بدنی بی نظیری دارد. قبلا کار کردن روی عضلات در میان فوتبالیست ها یک تابو بود. او عضلات بی نظیری دارد.”

ویدال در مورد  وجود دوپینگ در رشته بادی بیلدینگ گفت:”کسی که بخواهد دوپینگ نکند باید سخت تلاش کند. من 46 ساله هستم و هنوز سرحال هستم. بازیکنان فوتبال 35 ساله ای را می بینیم که مثل پیرمردها هستند. برخی فداکاری های ما را درک نمی کنند. من حداقل روزی دو ساعت تمرین می کنم. تغذیه هر روز ما خیلی مهم است. نمی توانیم الکل مصرف کنیم. باید مثل یک راهب زندگی کنیم و آخر یک جام که شاید پلاستیکی باشد به ما می رسد!”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان