رونالدو، بهترين بازيکن دنيا به انتخاب گلوب ساکر
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

رونالدو که رکورد گلزنی خیره کننده ای نیز از خود به جا گذاشته، در بین سه نامزد نهایی توپ طلا نیز حضور دارد و ‏انتظار می رود برای سومین بار بتواند این جایزه را از آن خود کند.‏
او پس از دریافت جایزه گلوب ساکر در هتل آتلانتیس دوبی، گفت:" امیدوارم این یک نشانه باشد؛ البته من چندان نگران ‏توپ طلا نیستم. کسانی که رای می دهند، می دانند که چه کاری باید انجام بدهند. من خوشحالم زیرا این یک جایزه دیگر ‏برای تعهد و سختکوشی من است.‏
می خواهم از همه اعضای باشگاه رئال، بازیکنان و مربیان، تشکر کنم. ما فصل فوق العاده ای داشتیم، چهار جام بردیم و ‏اکنون یکی از بهترین های دنیا هستیم. فتح دسیما یک لحظه ویژه برای رئال مادرید بود؛ جامی که همه منتظرش بودیم. ‏بردن این جایزه، برای من بسیار لذت بخش است. احساس غرور می کنم."‏
رونالدو همچنین تاکید کرد که بردن عنوان و جوایز مختلف، هیچ فشاری روی او وارد نمی کند:" نه، هیچ فشاری نیست. ‏فشاری احساس نمی کنم زیرا قصد ندارم چیزی را به کسی ثابت کنم. خوشحال هستم که می توانم کاری را که دوست دارم، فوتبال، ‏انجام بدهم، گل بزنم، پاس گل بدهم و به رئال مادرید کمک کنم تا به یکی از بهترین های دنیا تبدیل شود."‏


نظرات شما عزیزان:

سحربانو
ساعت14:41---11 دی 1393
سلام حسین محمّدی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

حسین محمّدی بهم سر بزن منتظرتم


سحربانو
ساعت10:58---10 دی 1393
سلام حسین محمّدی
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

حسین محمّدی بهم سر بزن منتظرتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان