چیلاورت :مارادونا چیزی از فوتبال نمی داند؛ به والدس بگوئید بهترین دروازه بان دنیاست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

خوسه لوئیس چیلاورت، دروازه بان افسانه ای دنیای فوتبال تنها چند روز بعد در دفاع از ویکتور والدس صحبت کرد و گفت:« به ویکتور والدس بگوئید که اهمیتی به صحبتهای مارادونا ندهد، چون او هیچ چیزی از فوتبال نمی داند و نمی داند که والدس بهترین دروازه بان دنیاست.»

 

چیلاورت در گفتگو با کام رادیو این صحبتها را برزبان آورد و ادامه داد:« والدس از نظر من بهترین دروازه بان دنیاست. قابلیتهای او و قدرت مدیریت او بر بازی فوق العاده است و آرامش فوق العاده ای دارد که هرزمانی که بارسا به آرامش نیاز دارد، این آرامش را به تیم تزریق می کند.»

البته صحبتهای چیلاورت بخش دیگری به جز دفاع از والدس داشت . این دروازه بان افسانه ای در ادامه با شفافیت تمام درمورد مارادونا صحبت کرد و گفت:«مارادونا هیچ چیزی از فوتبال نمی فهمد. بازیکنان و اسطوره های بزرگ دنیای وتبال همیشه خیلی مراقبند که گرفتار دام اعتیاد نشوند. مارادونا آسیب زیادی به دنیای فوتبال رسانده. او حتی با پاپ هم بد صحبت کرده و به همین خاطر به امارات تبعید شده است.»

البته صحبتهای چیلاورت تنها به والدس و مارادونا منتهی نشد و درادامه صحبتهایش درمورد گواردیولا و جانشینان احتمالی اش در بارسا صحبت کرد و گفت:« من شخصا خوشحال می شوم که گواردیولا در بارسا بماند. چون از تماشای بازیهای تیم او لذت می برم. تماشای هیچ کدام از بازیهای بارسا را از دست نمی دهم. گواردیولا به عنوان یکی از بهترین های دنیا به تاریخ  پیوسته و دقیقا می داند که چطور بهترین راندمان را از هریک از بازیکنانش بگیرد. اگر او برود؟ مارسلو بیه لسا توانایی هدایت بارسلونا را دارد. او مربی بزرگی است.»

چیلاورت در بخش پایانی صحبتهایش به تمجید از مسی پرداخت و گفت:« مسی بهترین است؛ او بهتر از مارادوناست؛ مارادونا در سن و سال کنونی مسی، حتی 1% موفقیتهای مسی را هم نداشت. و مسی هنوز هم درحال رشد و پیشرفت است. مسی بهترین بازیکن دنیاست. هیچوقت بازیکنی را با این سرعت ندیده ام. چنین بازیکنی را تنها در پلی استیشن دیده ام. تماشای بازی مسی و بارسا یک افتخار بزرگ است.»

 


نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت18:53---5 اسفند 1390
باشه هرروز بهت سر میزنم ببینم آمارم چه تغییری میکنه

اریکا
ساعت18:14---5 اسفند 1390
سلام لینک شدی اما تبادل لینک هوشمند صورت نمیگیره لطفا لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان