قرارداد لوئیس انریکه تمدید شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسا با هدایت انریکه، قهرمان لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری شد. با این وجود تردیدها در مورد ادامه همکاری او با باشگاه بارسلونا همچنان باقی بود و خود او نیز در نشست های خبری خود، جواب روشنی در این زمینه نمی داد.

امروز صبح انریکه و جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا، با یکدیگر ملاقات کردند و در مورد تمدید قرارداد به مذاکره پرداختند. در نهایت بارتومئو دقایقی پیش اعلام کرد که با انریکه بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده و این مربی تا سال 2017 در بارسلونا باقی خواهد ماند.

رئیس باشگاه بارسلونا این خبر را پیش از شروع نشست خبری خود اعلام کرد. بارتومئو در این نشست قرار است استعفای خود از ریاست باشگاه بارسلونا را اعلام کند. او از فردا خود را آماده حضور در انتخابات ریاست باشگاه که 19 جولای برگزار می شود خواهد کرد. بارسلونا امروز قرارداد دنی آلوس را نیز دو ساله تمدید کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان