خشم شدید مورینیو از کاکا
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

توصیه های قبل از تعویض
به گزارش مارکا و به نقل از مرجع خبری رئال  مورینیو کاکا را دید و به او گفت :" جای کایخون وارد زمین شو ، مسعود به راست می رود و تو به وسط . توپها را که گرفتی به سرعت آنها را به کریستیانو و پیپیتا برسان " کاکا با صورتی بی روح ، کلاه و دستکش به تن ، فقط سرش را تکان داد . اما بازیکن برزیلی که وارد زمین شد ، سرد ، گیج و تحت تاثیر بازی بود و اصلا معلوم نبود که می خواهد چه کار کند . کاکا به ندرت توپ را پیدا می کرد ، چه برسد به این که بخواهد آن را به رونالدو برساند . این بازی همان طوری بود که باید باشد . کنترل توپ دست رئال بود و حریف هم کاملا عقب کشیده بود ، وضعیتی که با توجه به گذشته کاکا می توانست وضعیتی رویایی برایش باشد اما بازیکن برزیلی دیگر آن ستاره قدیمی نبود ، هیچ گونه حرکت ناگهانی نداشت و مدام توپ لو می داد . مورینیو که صبرش لبریز شده بود ، مدام از روی نیمکت فریاد می زد و ناراحت بود . دقایق می گذشتند ، بازی بیحال بود اما کاکا انگار حتی خودش را گرم هم نکرده بود .


گل خورده ناامید کننده
رئال مادرید نیمی از راه صعود را در جیبش داشت ، فقط باید سه دقیقه وقت تلف شده را می گذراند تا کار تمام شود . اما کوئنت رائو به شکل ناشیانه ای توپ را با دستش زد . داور تصمیم به سوت زدن گرفت . ژاگائف ضربه را آرام زد، در حالی که کاکا کاری به جز نگاه کردن از دور نداشت . بازیکن برزیلی آرام آرام و قدم زنان به سمت توپ می رفت . کریستیانو هم که به کاکا از توپ نزدیک تر بود ، کاری نتوانست انجام دهد . بقیه هم مشخص بودند . توپ روی هوا بود ، راموس نتوانست به آن برسد ، آلبیول در میانه زمین ماند ، آربلوا تاخیر کرد و خدیرا کاری از دستش مقابل حرکت ورنبلوم برنیامد . رئال مادرید یک گل دیگر روی ضربات آزاد خورد . یکی دیگر تا مورینیو به اوج خشم خود برسد .

کاکا باید برود؟
البته مورینیو با وجود این گلی که خورد ، می داند که نتیجه 1-1 در خارج از خانه در چمپیونزلیگ نتیجه خوبی است . این را در کنفرانس مطبوعاتی هم گفت . پس از بازبینی ویدئوها ، مورینیو اشتباهات و غقلت های برخی بازیکنانش را به خوبی فهمید . برخی به خاطر خستگی بود ، برخی دیگر به خاطر کم دقتی . اما کاکا گیج تر از هر کس دیگری بود .
 بازیکن برزیلی پس از درخشش در اوایل فصل که باعث شد جای کاکا را در ترکیب بگیرد ، دیگر نتوانسته آن بازیکن همیشگی باشد . او بی دقت و بدون اعتماد به نفس است . مورینیو او را در بازیهای بزرگ کنار می گذارد تا همچنان حس کند که ذخیره است . پس طبیعی است که شایعات در مورد رفتنش به پاریس در تابستان همچنان پابرجا باشد ...


نظرات شما عزیزان:

erika
ساعت15:43---6 اسفند 1390
لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان