کاشیما 2-4 رئال؛ هت تریک رونالدو و زیدان
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

 

 

بازی را رئال بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا عطش گلزنی در میان بازیکنان این تیم مشهود بود. پس از چند حمله نه چندان جدی، رئال دقیقه 9 به گل دست یافت.

شوت محکم لوکا مودریچ  از بیرون محوطه جریمه را گلر کاشیما ناقص دفع کرد تا بنزما روی ریباند موفق شود رئال را پیش بیندازد.

 

 

 

 

پس از این گل، رئال از فشار خود کم نکرد و دو سه موقعیت خوب دیگر را نیز روی دروازه کاشیما خلق کرد؛ اما ضربات رئالی ها راهی به دروازه پیدا نمی کرد. از دقیقه 30 به بعد روند بازی متعادل تر شد و رئال به نظر کم انگیزه تر به بازی ادامه می داد.

نیمه اول در حال اتمام بود که کاشیما روی اشتباه واران در دقیقه 43 به گل رسید. کنترل بد مدافع فرانسوی رئال درون محوطه جریمه به شیباساکی اجازه داد تا به راحتی دروازه رئال را باز کند تا نیمه اول با نتیجه شگفت انگیز 1-1 به اتمام برسد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان