نیمار به پاری سن ژرمن پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در حالی که گفته می شد مخالفت مسئولان لالیگا، ممکن است پروسه این انتقال را طولانی تر کند اما باشگاه پاری سن ژرمن در آخرین ساعات روز 3 آگوست 2017، انتقال نیمار را قطعی کرد؛ روزی که مطمئنا برای همیشه در یادها خواهد ماند.

 

 

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در مورد این انتقال گفت:" با افتخار و خوشحالی پیوستن نیمار جونیور به پاری سن ژرمن را تبریک می گویم. نیمار جونیور یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است. ذهنیت پیروزی خواه او، قدرت شخصیت و روحیه رهبری اش، او را به یک بازیکن فوق العاده تبدیل کرده است.

 

او انرژی مثبتی به این باشگاه وارد کرد. در شش سال اخیر، ما پروژه بسیار جاه طلبانه ای را ساختیم که ما را به بالاترین سطح در رقابت های داخلی و اروپایی رساند.

 

اکنون با پیوستن نیمار جونیور به پی اس جی، مطمئن هستم که ما می توانیم با حمایت هواداران وفادارمان، به اهداف مان نزدیک تر شویم و بزرگترین آرزوهای مان را تحقق ببخشیم."

نیمار در هر دقیقه از PSG چقدر حقوق می گیرد؟

نیمار در پاری سن ژرمن به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان تبدیل شده است.

ستاره برزیلی شب گذشته با 222 میلیون یورو از بارسلونا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست تا با اختلافی بسیار نسبت به نفر دوم یعنی پل پوگبا، به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شود. حالا او در تیم جدیدش، به یکی از پردرآمدترین بازیکنان جهان نیز بدل شده است که البته در پاری سن ژرمن خیلی هم دور از ذهن نیست.

 

 

 

نیمار پس از محاسبه و کاهش مالیات، 26.8 میلیون پوند(30 میلیون یورو) از پاری سن ژرمن حقوق می‌گیرد که پس از رونالدو و مسی، در اروپا به سومین بازیکن پردرآمد تبدیل شده است. بدین ترتیب او 515 هزار پوند در هر هفته، 73571 پوند در هر روز، 3065 پوند در هر ساعت و 51 پوند در هر دقیقه حقوق می‌گیرد که رقمی نجومی محسوب می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان