ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

یری مینا، مدافع کلمبیایی و سابق پالمیراس حالا دیگر رسما بازیکن بارسلونا است ، این مدافع 22 ساله و کلمبیایی قرار بود در تابستان بعد به بارسا ملحق شود؛ اما این انتقال در زمستان امسال نهایی شد. با توجه به جدایی احتمالی ماسکرانو و انتقال او به لیگ چین، مسئولان باشگاه بارسلونا تصمیم گرفتند مقدمات جذب یری مینا را در همین زمستان فراهم کنند تا در ادامه فصل والورده قادر به استفاده از او باشد.

یری مینا

قرارداد یری مینا با باشگاه بارسلونا پنج و نیم ساله خواهد بود و این بازیکن با مبلغ 11.8 میلیون یورو راهی بارسا شده است. همچنین نکته جالب قرارداد یری مینا، بند آزادسازی 100 میلیون یورویی این مدافع جوان است که بارسا احتمالا برای حفظ او از گزند رقبا در آینده این بند را در قرارداد آورده است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان