کرویف: مسی شگفت انگیزترین و ژاوی بهترین بازیکن دنیاست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

ستاره آرژانتینی کاتالان ها را بسیاری بهترین بازیکن سال های اخیر دنیا می دانند اما کرویف علی رغم تایید توانایی های مسی، معتقد است سه توپ طلای پیاپی مسی بدون قابلیت های بازی سازی ژاوی به دست نمی آمد.

کرویف در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بهترین بازیکن دنیا وجود ندارد زیرا در فوتبال پست های زیادی وجود دارد. بازیکنان شگفت انگیزی مثل مسی وجود دارند اما اگر به بازیکنی مانند ژاوی نگاه کنید که بازی را کنترل می کند و ضرباهنگ بازی را کنترل می کند، می بینید که او هم فوق العاده است اما کاملا با مسی متفاوت است.

گفتن اینکه کدام یک بهترین است، دشوار است. به نظر من، مسی شگفت انگیزترین و ژاوی بهترین است."

کرویف به تازگی به عنوان مشاور باشگاه مکزیکی چیواس مشغول به کار شد. او در مورد اینکه آیا این باشگاه هم می تواندموفقیت های آژاکس و بارسا را تکرار کند، گفت:" همه همیشه می گویند نه اما این تنها باعث بیشتر شدن انگیزه من می شود. این تیم من را به یاد آژاکس قدیمی و لاماسیا می اندازد. آنها فاکتورهایی دارند که به من انگیزه می دهد تا اینجا کار کنم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان