رکورد جدید و تکرارنشدنی رونالدو در یوونتوس
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

امروز نشریه توتواسپورت گزارشی منتشر کرده مبنی بر اینکه در فروشگاه های رسمی آدیداس در تورین و حتی فروشگاه های اینترنتی باشگاه یوونتوس، پیراهن رونالدو نایاب شده است و همه چیز به موج وسیع تقاضاها برای خرید پیراهن فوق ستاره پرتغالی در این مدت اندک بر می گردد.

 

باشگاه یوونتوسچندی پیش سفارش 55 هزار پیراهن را به کمپانی آدیداس داده بود. در تمام فصل 17-2016 فروش پیراهن های یوونتوس از مرز 41 هزار پیراهن گذر نکرده بود اما در زمان سفارش پیراهن های فصل جدید، کسی تصور نمی کرد که رونالدو به عضویت یووه درآمده باشد.

 

حمله تیفوسی های یووه از سراسر ایتالیا برای خرید پیراهن شمره 7 یووه به حدی بوده که یوونتوس مجبور به ثبت سفارش جدید شده و آدیداس باید چند برابر سفارش اولیه، پیراهن هایی جدید را آماده کند.

طبق آمار، در هر دقیقه، دو پیراهن رونالدو به فروش رفته و رفمی نزدیک به 6.5 میلیون یورو حاصل فروش پیراهن های او بوده است که تا پایان سال به نظر می رسد که این رقم به 55 تا 65 میلیون یورو نیز افزایش یابد. هرچند که تنها درصدی از این فروش به باشگاه یوونتوس خواهد رسید اما نمی توان از سود هنگفتی که از این طریق به یووه می رسد، چشم پوشی کرد. اتفاقی که تاکنون سابقه نداشته و احتمالا تکرار نیز نخواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان