لوکا مودریچ مرد سال فوتبال اروپا شد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

به جز لوکا مودریچ، ستاره هایی چون کریستیانو رونالدو و محمد صلاح نیز 2 نامزد دیگر دریافت این جایزه بودند اما در نهایت این ستاره کروات بود که به عنوان بهترین بازیکن اروپا انتخاب شد.

 مودریچ فصل قبل نمایش خیره کننده ای در ترکیب رئال مادرید داشته و یکی از عوامل سومین قهرمانی متوالی این تیم در اروپا لقب گرفت، اما اوج درخشش او در جام جهانی و در ترکیب تیم ملی کرواسی بود که موفق شد تیمش را تا فینال هدایت کرده و عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را نیز از آن خود کند. با این تفاسیر، شانس مودریچ برای دریافت عنوان مرد سال فوتبال جهان در سال 2018 نیز به حجم قابل توجهی افزاشی خواهد یافت و ممکن است بعد از 10 سال، بالاخره سلطه کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به پایان رسیده و لوکا مودریچ عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان