مورینیو و گوراردیولا و خواباندن رئال و بارسا در آب نمک
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

علاقه مورینیو به انگلیس چیز جدیدی نیست . بعد از ابراز تمایلش به بریتانیا ، نوبت مشکلاتش با تیم ، مطبوعات و ستهای برنابئو رسید . از آن موقع به بعد ده کنفرانس مطبوعاتی برگزار شد اما مربی هیچ گاه به طور علنی احتال رفتنش را رد نکرد . هر چند که به مدیران تیم می گفت که راحت است . هر چند که باشگاه اعتقاد دارد در ساختار ورزشی باید تغییرات بیشتری ایجاد شود . این که به آکادمی بیشتر نظم داده شود و تغییراتی هم در تیم صورت گیرد . هر چند که مورینیو می داند با سفرش به لندن ، تغییرات زیادی در ساختار باشگاه ایجاد کرده است . بازیکنان نمی خواهند کرد که فعلا به این مسئله زیاد فکر کنند و امیدوارند که مربی این کار را کند .
در انگلیس شایعات پیرامون آینده اش زیاد است . چلسی و تاتنهام گزینه های اصلی هستند . دیروز ویلاش بواس گفت :" سایه خوزه به جز بارسلونا ، روی سر کل دنیا سنگینی می کند . طبیعی است که نامش پیرامون چلسی مطرح شود چرا که دوران خوبی در این تیم داشته است . " س در مورد گواردیولا فعلا گزینه ای در عرصه مربیگری نیست . وقتی دورانش در بارسا تمام شود به آن فکر خواهد کرد . او وقتی به بارسا پیوست گفته بود :" من دوره های کوتاه را دوست دارم . فکر نمی کنم بیش از سه سال مربی بارسا باشم . " حالا چهارمین سالش را دارد تمام می کند .
بی تردید پایان دوره گواردیولا در بارسا نزدیک شده است . بسیاری بر این عقیده هستند که فعلا جوابش را به تاخیر می اندازد تا بتواند راحت تر با نیمکت نیوکمپ وداع کند .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان