دانلود Save کامل بازی 4 Resident Evil نسخه قدیمی برای PC
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

اگر وارد قسمت Load  بشین چهار Save اصلی می بینین

 

Resident Evil 4

 

سه تای اول به ترتیب Pro , Normal , Easy مربوط به بازی با Leon هستش که تمام سلاح های بی نهایت خریده شده و بازی چهارم هم مربوط به Ada هستش که تمام اسلحه ها بعلاوه کلاش بی نهایت هم خریده شده و نکته ای که در ای Save وجود داره اینه که خون هر سه تای کاراکترهای (Leon , Ashley , Ada) همگی پر شده است ولی سایت های دیگه چون بازی رو با Trainer به پایان رسوندن خونشون مثل اول بازیه و همچنین قسمت Extras همگی کامل شده است.

فقط یه نکته ای رو بهتون بگم که اگه خواستین بازی Resident Evil 4 رو بازی کنید به هیچ عنوان نسخه HD رو بازی نکنین و متاسفانه تا اونجایی که من دیدم اگه برین تو بازار فقط نسخه HD رو می بینین و نسخه قدیمی منسوخ شده و توی هیچ سایتی هم برای دانلود نیست شاید بگین مگه نسخه HD چشه باید بگم که در نسخه HD فقط یه مقدار کمی کیفیتش رو بالا بردن ولی رو سیستم های دهه 80 که اکثرا بیشتر سیستم ها مال اون موقع است بشدت کنده ولی این تنها مشکلش نیست بلکه مشکل اصلیش کنترل بازیه که به شدت افتضاحه و به سختی می تونین بازی کنین من که خودم این اشتباه رو کردم و نسخه HD رو گرفتم و به شدت پشیمون شدم تا اینکه به طور اتفاقی یه نفر تو هارد کامپیوترش خام بازی رو داشت و ازش گرفتم افرادی که دوست دارن نسخه قدیمیشو نصب کنن تو قسمت نظرات پیام بدن .

 

 محل کپی فایل : در پوشه نصب بازی

 

دانلود

 

 

رمز فایل : www.el-clasico.loxblog.com

 

 


نظرات شما عزیزان:

پرهام
ساعت15:40---28 اسفند 1402
سلام اگه سیو رو جایگزین کنم سیو های قبلیم از بین میره ؟
پاسخ: بله


محمد
ساعت16:20---15 اسفند 1402
داداش میشه تو ps2فلش خور وارد کرد
پاسخ:فکر نکنم


امیر محمد درویش افروز
ساعت9:01---14 دی 1402
سلام
دوستان که نسخه اصلی و قدیمی بازی رو میخوان سایت زیرو گیم داره
https://0game.ir/db2/download/?game=resident-evil-4


محمدرضا
ساعت21:38---3 اسفند 1400
سلام میشه برای من هم نسخه قدیمی رو بفرستید

پاسخ: فقط با فلش مموری ممکنه


یوسف
ساعت20:00---25 تير 1400
سلام من نمیدونم رمز دقیقا کجاست لینک رو هم میزنم نمیاره اگه میشه ایمیل کن برای من
پاسخ:دقیقا زیر لینک دانلود با رنگ قرمز رمز فایل نوشته شده لینک هم هیچ مشکلی نداره


پوریا
ساعت9:53---20 اسفند 1399
عالی ان کسیی که میگن کجا بریزیم باید در قسمت پوشه بازی پوشه لود گیم میریم و بعد save data رو پاک کنید و فایلی که دان کردین رو بریزید یا من بازی این پوشه رو نداره پس پوشه بازی رو باز کنید پایین بگردید اگر save dataبود پاک کنید و اون فایلی که دان کردید رو اونجا بریزید و دکمه اس پیس رو بزنید و تمام اها اگیر save data نبود دوباره همون فایلی که دان کردید رو تو پوشه ای که باز کردین برا بازی بود اون پایین فایل رو بریزید همه چی رو گفتم فعلا خدا نگهدار

حمید
ساعت19:59---12 اسفند 1399
سلام به همگی من وارد می خوام بشم می گه باید کلمه رمز عبود بزنین چکار کنم
پاسخ: سلام زیر لینک دانلود رمز فایل رو گذاشتم رمز فایل : www.el-clasico.loxblog.com


ارین
ساعت18:23---19 دی 1399
داداش من میریزم توش ولی همون سیو خودمو میاره و میتونی بازی رو ت تل بفرستی

امیر حسینام
ساعت17:01---11 آذر 1399
سلام میگم فایل رو بریزیم تو فایل بازی یا تو فایل مخصوص میخواد کدوم تو فایل اویل یا ل چیزی یعنی این سیو کلا یکیه و اینو همینجوری بزایرم تو فایل بازی یا بازش کنیم اون سیو بزاریم تو فایل بازی
پاسخ:سلام بریز تو پوشه بازی


Mahdeyar
ساعت15:42---23 مهر 1399
سلام داداش سیوت عالی هست فقط یک سوال دارم وقتی سنگ داره پرت میکنن زامبی ها بعدش باید جاخالی بدی من برنامه موس رو روش نصب کردم کلا بهم خورد بعدش دکمه ۵و۶ میاد که بزنی جاخالی میده هرچی میزنم جاخالی نمیده شما بلدین بهم میگین من این بازی خیلی دوست دارم ممنون:)
پاسخ: سلام با سپاس 5 و 6 تو کیبورد میشه دو تا شیفت و 3 و 4 میشه کنترل و اینتر


مجید
ساعت0:24---10 مرداد 1399
دمت گرم خیلی حال دادی. اتفاقا منم باهات موافقم نسخه قدیمی خیلی بهتره.
ممنون
پاسخ:سپاس


Eghbal
ساعت23:17---1 اسفند 1398
سلام دادا تشکر بابت پست خوبت هرچند نتونستم سیوشو استفاده کنم اما بازم ممنونم دادا راستش من میخوام ممنون میشم اگه برام بفرستینش


Farzad
ساعت20:44---15 شهريور 1398

سلام نسخه قدیمی بازی اویل 4 رو برام میفرستین که سیو ها روش جواب بده من دانلودش کردم فارسیم هست اما سیو ها رو میریزم کار نمیکنن لطفا لینکشو ایمیل کنین ممنون

 

پاسخ:لینک نداره تو کامپیوترم دارمش من کرمانشاهم اگه می تونی بیای تا برات بریزمش



کیوان
ساعت1:40---15 مرداد 1398

ممنون


پاسخ:خواهش می کنم



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان