کاکا : می خواهم در رئال موفق شوم ، نمی روم
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

به گزارش گل به نقل از مرجع خبری رئال  این بازیکن در روز یکشنبه پس از گلزنی و دادن دو پاس گل خوشحال به نظر می رسید . در مصاحبه با آس در مورد آینده اش و در این باره که در پایان فصل چه کار می کند ، فورا گفت :" می خواهم بمانم ، کاملا مطمئنم . نمی روم چرا که می خواهم در این جا موفق شوم . "
بازیکن برزیلی در روزهای خوبی در رئال مادرید بسر می برد . 1488 دقیقه بازی کرده ، شش گل زده و ده پاس گل داده است . در این مقطع از فصل آمارش از کل فصل قبل بهتر بوده است . پارسال 991 دقیقه بازی کرد ، هفت گل زد و شش پاس گل داد . حالا 13 بازی دیگر در لالیگا و همین طور چمپیونزلیگ را فرصت دارد تا آمار فعلیش را بهتر کند .

http://img4up.com/up2/54535965155770165679.jpg
 این بازیکن در ماه نوامبر دچار مصدومیتی 33 روزه شد . در آن زمان نبرد صدرنشینی را که از اوزیل برده بود ، دوباره باخت . کاکا هفته گذشته هم دوباره مصدوم شده بود . اما مورینیو گفت :" با این همه مصدوم ، باید فداکاری کرد . " خود بازیکن هم می گوید :" دروغ است که مورینیو به من اعتماد ندارد . "
 حالا چالش کاکا ، حضور در جام جهانی 2014 با تیم ملی کشورش است . منزس ، مربی تیم ملی برزیل در موردش گفته است :" بازیکنان بزرگ را در لیست قرار می دهیم اما پنجره ها به روی بازیکنان با تجربه هم باز است . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان