ادر میلیتائو به رئال مادرید پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

این مدافع 21 ساله که در تابستان گذشته از سائوپائولو و با مبلغ 4 میلیون یورو راهی پورتو شد، نمایش خوبی در ماه های اخیر ارائه داده و به جز رئال مادرید، توجه منچستریونایتد را نیز به خود جلب کرده بود اما کهکشانی ها موفق به جذب او شدند.

 

توافقات برای انتقال او به رئال مادرید قطعی شده و تست های پزشکی میلیتائو نیز روز دوشنبه در پرتغال برگزار خواهد شد تا او با قراردادی 6 ساله راهی رئال مادرید شود.

 

رئال مادرید در فصل جاری در جناحین خط دفاعی خود نمایش موفقی نداشت و نه دنی کارواخال، نه مارسلو و نه توماس رگیلون نتوانستند عملکرد خوبی را خصوصا در بازی های بزرگ به نمایش بگذارند. به جز میلیتائو، اخباری در مورد توافق رئال مادرید با ادن هازارد نیز منتشر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان