بارسلونا 3-0 لیورپول: مسی دکترای کاشته دارد
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

در همان دقایق ابتدایی بازی بارسلونا روی پاس کوتینیو و حرکت راکیتیچ می توانست به گل اول دست یابد اما ماتیپ با حضور به موقع دروازه لیورپول را نجات داد.

 

در دقیقه 15 مسی در فاصله نزدیک دروازه قصد داشت با حرکتی انفرادی دروازه آلیسون را باز کند اما ماتیپ در صحنه ای مشکوک به پنالتی در نهایت مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

دقایقی بعد کوتینیو شانس خود را از پشت محوطه برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه این ستاره برزیلی در اختیار آلیسون قرار گرفت.

 

 

اما در دقیقه 26 این بارسلونا بود که به گل رسید. ارسال عرضی و مواج آلبا از سمت چپ، با ضربه تمام کننده لوییس سوارز در مقابل دروازه همراه شد تا بارسلونا به گل اول دست یابد.

 

دقایقی بعد لیورپول فرصت خوبی داشت تا دروازه بارسلونا را باز کند اما ضربه سادیو مانه روی پاس جوردن هندرسون در شرایطی مناسب از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 38 صلاح در مقابل دروازه بارسا صاحب فرصت شد اما ضربه او به لانگله برخورد کرد و در ریباند نیز شوت جیمز میلنر راهی به دروازه نیافت. دقایق پایانی نیمه اول آرام دنبال شد و بارسا با برتری 0-1 راهی رختکن گشت.

 

لیورپول در همان ابتدای نیمه دوم تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه تماشایی جیمز میلنر از سمت چپ محوطه با واکنش فوق العاده تراشتگن همراه شد و این فرصت بسیار خوب از دست رفت.

 

در دقیقه 53 این محمد صلاح بود که از پشت محوطه با یک ضربه فنی و زمینی دروازه بارسلونا را تهدید کرد اما سنگربان آلمانی با کف دست و به زیبایی توپ را دور کرد.

 

 

در دقیقه 59 میلنر فرصت بسیار خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه نه چندان خوب او از وسط محوطه توسط تراشتگن مهار شد.

 

دقایقی بعد و روی پاس تماشایی مسی، ویدال می توانست گل دوم بارسلونا را به  ثمر برساند اما وی ترجیح داد پاس بدهد و این موقعیت خوب از دست رفت.

 

 

اما در دقیقه 74 بارسا به گل دوم رسید. روی حرکت مسی و اشتباه مدافعان لیورپول، سوارز در محوطه صاحب فرصت شد اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد و در ریباند، خود مسی موفق شد با حضوری به موقع در مقابل دروازه خالی گل دوم را وارد دروازه آلیسون کند.

 

 

 

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 81 بارسلونا به گل سوم هم رسید. آبی اناری پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و لیونل مسی با یک ضربه تماشایی، غیرقابل مهار و دقیق از فاصله ای زیاد موفق شد گل سوم را به ثمر رسانده و برتری تیمش را افزایش دهد.

 

لحظاتی بعد لیورپول تا آستانه زدن گل اول پیش رفت اما ضربه بابی فیرمینو روی خط توسط راکیتیچ برگردانده شد و در ریباند محمد صلاح در موقعیتی فوق العاده توپ را به دیرک زد.

 

در دقایق پایانی عثمان دمبله می توانست زننده گل چهارم لقب گیرد اما ضربه پای چپ او به بیرون رفت. در دقیقه 94 دمبله یک موقعیت خوب را در مقابل دروازه از دست داد تا بارسلونا با همان 3 گل لیورپول را مغلوب کند.

 

گزارش لحظه به لحظه: 

 

دقیقه 90+6: پایان بازی با برتری 3-0 بارسا

 

دقیقه 90+6: واااای... یک موقعیت عالی دیگر برای بارسا اما این بار دمبله ضربه نهایی را بد زد و توپ در اختیار آلیسون قرار گرفت

 

90+2: چیزی نمانده بود که روی یک ضدحمله خطرناک، بارسا به گل چهارم برسد اما سواز نتواند ضربه نهایی را بزند

 

90+1: چیزی نمانده بود روی خروج اشتباه تراشتگن، دروازه بارسا باز شود اما سمدو توپ را دفع کرد

 

دقیقه 84: واااای، بدشانسی دوباره لیورپول.... ابتدا مدافعان بارسا ضربه مانه را از روی خط برگشت دادند و سپس صلاح توپ را از مقابل دروازه به تیر کوبید

 

دقیقه 82: گللللل.....گل سوم برای بارسا و گل دوم مسی... ستاره آرژانتینی با یک ضربه آزاد تماشایی، دروازه آلیسون را باز کرد

 

دقیقه 81: اولین اخطار بازیکنان لیورپول را فابینیو به خاطر خطا روی لیونل مسی... ضربه آزاد برای بارسا در موقعیت مناسب

 

دقیقه 75: گلللللل... گل دوم برای بارسا... روی تکل اشتباه فابینیو، این سوارز بود که صاحب موقعیت شد؛ ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را مسی به آسانی، وارد دروازه خالی لیورپول کرد

 

دقیقه 70: برتری لیورپول و تسلط آنها بر توپ و میدان ادامه دارد اما بارسایی ها با دفاع پرتعداد، مانع از نزدیک شدن آنها به دروازه آلیسون می شوند

 

دقیقه 63: یک موقعیت خوب برای ویدال اما او به جای زدن ضرب نهایی، قصد داشت پاس بدهد و این فرصت از دست رفت

 

دقیقه 59: وااااای....باز هم میلنر روی پاس صلاح و حرکت هوشمندانه واینالدوم صاحب موقعیت شد اما شوت او دقیقا به جایی رفت که تراشتگن حضور داشت

 

دقیقه 53: باز هم تررررراشتگن.... این بار صلاح بود که با یک شوت دیدنی از پشت محوطه جریمه، نزدیک بود کار را به تساوی بکشد اما دروازه آلمانی با یک شیرجه دیدنی، توپ را به کرنر فرستاد

 

دقیقه 47: میلنررررررر.... چیزی نمانده بود که هافبک باتجربه لیورپول روی پاس واینالدوم، دروازه بارسا را باز کند اما واکنش عالی تراشتگن، دروازه بارسا را نجات داد

 

دقیقه 46: آغاز نیمه دوم توسط بازیکنان بارسلونا

 

دقیقه 45+3: پایان نیمه اول با برتری 1-0 بارسلونا

 

دقیقه 43: تنه خشن جیمز میلنر، باعث پرتاب شدن مسی به کنار زمین شد اما داور اخطاری به بازیکن لیورپول نمی دهد

 

دقیقه 35: واااای... چیزی نمانده بود که روی یک پاس رو به جلوی عالی، سادیو مانه کار را به تساوی بکشد اما ضربه او از بالای دروازه تراشتگن به بیرون رفت

 

دقیقه 32: همکاری عالی آلبا و کوتینیو، می توانست به یک موقعیت خطرناک روی دروازه لیورپول منجر شود اما این بار مدافعان میهمان به موقع واکنش نشان می دهند

 

 

 

 

دقیقه 26: گلللللللل... گل برای بارسلونا.... روی یک حرکت از سمت چپ و ارسال جوردی آلبا، این سوارز بود که از تعلل مدافعان حریف استفاده کرد و با یک ضربه هوشمندانه، آلیسون را مغلوب کرد

 

دقیقه 24: اولین تعویض بازی برای لیورپول... جوردن هندرسون جای نبی کیتا که مصدوم شده بود را گرفت

 

دقیقه 16: یک بار دیگر همکاری مسی و کوتینیو، به یک خطر روی دروازه لیورپول منجر شد ولی داور این موقعیت را آفساید اعلام کرد

 

 

 

 

دقیقه 15: باز هم روی حرکت مسی، این بار کوتینیو صاحب موقعیت شد اما شوت او از پشت محوطه جریمه را آلیسون مهار کرد

 

دقیقه 13: پاس در عرض خطرناک از جوردی آلبا، یک موقعیت خوب برای مسی ایجاد کرد اما تکل بازیکن لیورپول این فرصت را از او گرفت... توپ بار دیگر در اختیار مسی قرار گرفت و او در تلاش بود تا ماتیپ را پشت سر بگذارد اما توپ به دست مدافع لیورپول برخورد کرد ولی داور دستور به ادامه کار داد

 

دقیقه 5: پناااالتی؟! نه.... برخورد پیکه و مانه، باعث سرنگون شدن ستاره سنگالی در محوطه جریمه بارسا شد اما داور دستور به ادامه کار داد

 

دقیقه 4: روی پاس خوب کوتینیو، راکیتیچ صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ماتیپ، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه لیورپول شد

 

دقیقه 2: اولین موقعیت بازی در محوطه جریمه بارسا برای محمد صلاح اما مدافعان میزبان اجازه زدن ضربه نهایی را به ستاره مصری نمی دهند

 

دقیقه صفر: آغاز بازی با سوت بیورن کویپرز، داور سرشناس هلندی

 

ترکیب اصلی دو تیم اعلام شد:

 

بارسلونا: تراشتگن- پیکه- لانلگه- سرخی روبرتو- جوردی آلبا- بوسکتس- ویدال- راکیتیچ- سوارز- کوتینیو- لیونل مسی

 

لیورپول: آلیسون- گومز- فن دایک- ماتیپ- رابرتسون- فابینیو- میلنر- واینالدوم- مانه- کیتا- صلاح

 

 

22:23: اتوبوس حامل بازیکنان لیورپول در مسیر استادیوم نوکمپ

 

 

22:00: هواداران لیورپول و بارسلونا آماده برگزاری دیدار حساس امشب

 

 

 

 

 

21:45: 6 سال از آخرین شکست خانگی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ گذشته است.

 

 

21:10: فیلیپ کوتینیو و لوییس سوارز، دو ستاره آمریکای لاتین بارسلونا دوران خوشی را در گذشته در لیورپول سپری کرده و هر کدام در مقاطعی ستاره های این تیم بوده اند.

 

 

20:40: تقابل بارسلونا و لیورپول از نگاه بلیچر ریپورت

 

 

20:10: باشگاه بارسلونا دیروز از طرح موزاییکی خود برای دیدار با لیورپول رونمایی کرد.

 

 

19:45: استادیوم نوکمپ؛ آماده تقابل بارسلونا و لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان

 

 

19:22: ژوزه مورینیو به تمجید از مثلث خط هجومی لیورپول پرداخت و گفت: صلاح، مانه و فرمینو فوق العاده اند و یک بازی مثال بزنید که آنها موفق به گلزنی نشده باشند. این اتفاق به ندرت رخ داده است.

 

18:50: هواداران لیورپول در اقدامی عجیب با یک توریست مسن آسیایی در شهر بارسلون شوخی کرده و وی را درون حوض میدان انداختند.

 

 

18:21: بارسلونا در طول تاریخ هرگز موفق به غلبه بر لیورپول در استادیوم نوکمپ نشده است و دو بار نیز مغلوب رقیب امشب خود در خانه شده است.

 

 

 

 

17:38: روز گذشته تولد 27 سالگی مارک آندره تراشتگن؛ گلر آلمانی بارسا بود و او جشن کوچکی در خانه گرفت تا با روحیه ای مضاعف خود را مهیای مصاف با مثلث زهردار لیورپول کند.

 

 

 

 

 

17:10: مسی و بارسایی ها پس از آخرین تمرین، آماده مصاف با لیورپول شدند

 

16:32: شب گذشته لیورپول اولین تمرین خود در نوکمپ را انجام داد و بازیکنان این تیم محو تماشای این ورزشگاه شدند و برخی اقدام به گرفتن عکس و فیلم می کردند. محمد صلاح نیز برای ثانیه هایی از تماشای نوکمپ مبهوت به نظر می رسید.

 

 

 

 

16:02: تمرین امروز صبح لیورپول، پشت درهای بسته و در ورزشگاه اختصاصی اسپانیول(کورنیا ال پرات) برگزار شد.

 

15:40: هفت بازیکن؛ یاری لیتمانن، بودوین زندن، په په رینا، لوئیس گارسیا، خاویر ماسچرانو، لوئیس سوارز و فیلیپه کوتینیو سابقه پوشیدن پیراهن هر دو تیم بارسا و لیورپول را دارند.

 

15:30: عجیب ولی واقعی؛ آخرین بار که ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از بازیکن مقابلش دریبل خورد، به سوم مارچ 2018 برابر نیوکاسل بر می گردد. یعنی بیش از 13 ماه پیش. از آن پس نه در لیگ برتر و نه در لیگ قهرمانان، هیچکس نتوانسته گران ترین مدافع دنیا را دریبل بزند.

 

 

 

 

15:02: در پی انتشار چندین ویدیو از اغتشاش هولیگلان های لیورپول در شهر بارسلون، پیتر مور، مدیر اجرایی باشگاه انگلیسی از هوادارانی که به بارسلون رفته اند، درخواست کرد که آرامش خود را حفظ کرده و از درگیری و آشوب بپرهیزند:« با شهر فوق العاده زیبای بارسلونا باید آنگونه که درخورش است، رفتار کنیم. رفتار هواداران باید در شان باشگاه باشد. البته که دوست داریم به شما خوش بگذرد؛ ولی ما لیورپول هستیم و باید برخورد با شهرهایی که میزبانی از ما را بر عهده دارند، متواضعانه باشد.»

 

 

14:40: شش هولیگان لیورپولی شب گذشته به دلیل اغتشاش و آشوب در "زونا ریال" بارسلونا دستگیر شدند.

 

14:19: موندودپورتیوو ادعا کرد که امشب فیلیپه کوتینیو به جای عثمان دمبله در ترکیب ثابت بارسا قرار خواهد داشت و بی شک تقابل او برابر تیم سابقش دیدنی خواهد بود.

 

14:05: بیش از 5 هزار لیورپولی امشب در نوکمپ از تیم محبوب شان حمایت خواهند کرد.

 

 

 

13:11: پوستر باشگاه لیورپول برای دیدار امشب؛ علاوه بر ستاره های تیم و یورگن کلوپ، عکس دو عضو تاثیرگذار کادر فنی، پیتر کراویتز و پپین لیندرز هم در این پوستر دیده می شود.

 

 

 

12:57: "این یک فینال است" تیتر اصلی روزنامه کاتالانی ال موندو دپورتیوو است که به حساسیت دیدار امشب اشاره دارد. لیورپول سال گذشته در فینال مغلوب رئال مادرید شده بود و امسال باید برای رسیدن به فینال مادرید، بارسلونا را پشت سر بگذارد.

 

 

12:42: سادیو مانه که این روزها ستاره اول قرمزهاست، روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی هم کاملا سرحال بود و حسابی برای خبرنگاران ژست گرفت

 

 

 

12:30: ترکیب احتمالی دو تیم؛ والورده و کلوپ تقریبا همه ستاره های اصلی شان را در اختیار دارند

 

 

 

12:13: ورزشگاه نوکمپ آماده برگزاری آخرین دیدار خانگی بارسا در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ. کلوپ دیروز گفت این ورزشگاه یک معبد فوتبال نیست؛ چیزی که هواداران بارسا قصد دارند اشتباه بودن آن را امشب ثابت کنند

 

 

12:00: آغاز یک صبح آفتابی در بارسلون اما مطمئنا تا چند ساعت دیگر، خیابان های این شهر پر از هواداران دو تیم خواهد شد که برای تشویق تیم شان راهی نوکمپ می شوند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان