جونیور فریپو به بارسلونا پیوست
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسا که پس از جدایی لوکاس دینیه در فصل گذشته بازیکنی به جای او جذب نکرده بود، سخت به دنبال انتقال یک بازیکن باکیفیت به عنوان ذخیره جوردی آلبا بود. گزینه اول بارسا دیوید آلابا ستاره بایرن بود ولی با مخالفت باشگاه مونیخی، جونیور فریپو به گزینه اصلی بارسا بدل شد.

بتیس برای جدایی فریپو 30 میلیون یورو تقاضا کرده بود و در نهایت بارسا توانست این باشگاه را به دریافت 18 میلیون یورو بعلاوه 12 میلیون یورو بندهای متغیر راضی کند. جونیور فریپو روز گذشته وارد بارسلونا شد و امروز صبح تست های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت. او سپس راهی کنگره جهانی هواداران بارسلونا شد و در آنجا به هم تیمی های جدیدش معرفی شد.

جونیور فریپو چندی پیش مورد توجه رئال نیز قرار داشت اما کهکشانی ها فرلاند مندی را به جای او جذب کردند. فریپو که اصالتا دومنیکنی است، اخیرا با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا توانست عنوان قهرمانی اروپا را جشن بگیرد. بند فسخ او نیز 200 میلیون یورو در نظر گرفته شده است. هنوز زمان دقیقی برای معارفه او اعلام نشده است چرا که بارسا امشب در جام خوان گامپر به میدان می رود و فردا نیز به تور آمریکا خواهد رفت.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان