زیدان: بهترین اتفاق برای رئال این است که مورینیو بماند
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

امشب و در بازی رئال مقابل بتیس، آقای خاص صدمین حضورش برروی نیمکت مربیگری رئال را جشن خواهد گرفت . رئال زیر نظر مورینیو در 99 دیداری که برگزار کرده به 76 برد دست یافته . زیدان در صحبتهایی دراین باره به خبرنگاران گفت:« آیا من معتقدم که مورینیو یک جشن حضور صدگانه دیگر را در رئال خواهد گرفت؟ با تمام کارهایی که او برای باشگاه انجام داده، بهترین حالت این است که او بماند. مهمترین نکته این است که ما فصل را خوب تمام کنیم و همه چیز به خوبی پیش برود. بعد از آن خواهیم دید که چطور خواهد شد.»

مورینیو در سال 2010 و بعد از کسب جامهای سه گانه با اینتر هدایت رئال مادرید را در دست گرفت ولی از آن زمان تاکنون تنها توانست یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا با رئالی ها کسب کند.

این روزها صحبتهایی درمورد احتمال انتقال مورینیو به تیمهایی مثل تاتنهام، چلسی و حتی تیم ملی انگلیس به گوش می رسد و آقای خاص درماه دسامبر اعلام کرده بود که دوست دارد تا روزی به فوتبال انگلیس بازگردد

رابطه مورینیو با هواداران رئال مادرید در جریان دیدار این تیم مقابل بارسلونا در جام حذفی اسپانیا تیره و تار شد ؛ اما با صدرنشینی مقتدرانه رئال در جدول لالیگا وفاصله 10 امتیازی این تیم با بارسا، این ناراحتی ها برطرف و فراموش شده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان