بازگشت سولاری به رئال مادرید؛ با پستی متفاوت
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

علیرغم شروعی خوب، در ادامه شکست‌های متوالی از راه رسید و در نهایت سانتیاگو سولاری در اواخر فصل، جای خود را به زین‌الدین زیدان داد. حالا باشگاه رئال مادرید برای ترویج تصویر و برند خود در سراسر جهان، این بازیکن و سرمربی سابق را به عنوان سفیر خود استخدام کرده و بعد از نه ماه، سانتیاگو سولاری دوباره در رئال مادرید و البته این بار با نقشی جدید مشغول به فعالیت خواهد شد.

 

البته علیرغم نتایج ضعیف در رئال مادرید و حذف های متوالی از لیگ قهرمانان و کوپا دل ری و ناکامی در لالیگا، سانتیاگو سولاری هنوز هم شخصیت محبوبی در برنابئو به شمار می‌آید و هواداران رئال مادرید از بازگشت او به این باشگاه و گرفتن پست جدید استقبال کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

download
ساعت14:11---22 آبان 1398
:):):)

download
ساعت14:11---22 آبان 1398
goood

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان