بارسا 0 - 0 رئال: گل ها روی خط دروازه خشکیدند
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

بارسایی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل تر شد و در دقیقه 10 بود که رئالی ها اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کردند. روی همکاری ایسکو و کروس بود که یک موقعیت خوب نصیب کریم بنزما شد و او هم با یک شوت محکم، دروازه بارسا را تهدید کرد اما تراشتگن با یک شیرجه به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

 

 

حملات دو تیم ادامه ییدا کرد و در دقیقه 17، باز هم این رئال بود که تا آستانه زدن گل پیش رفت اما جرارد پیکه با حضور به موقع، ضربه کاسمیرو را از روی خط دروازه برگشت.

دو دقیقه بعد بار دیگر کاسمیرو یک خطر جدی روی دروازه بارسا ایجاد کرد ولی پیکه و تراشتگن به هر ترتیب ممکن، این خطر را هم دفع کردند.

برتری رئالی ها ادامه داشت و در دقیقه 24، روی ارسال زمینی گرت بیل، سرخیو راموس می توانست گل اول را به نام خود ثبت کند اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه بارسا پیدا نکرد.

دو دقیقه بعد بار دیگر رئالی ها روی دروازه بارسا خطرساز شدند اما دو واکنش خوب پیاپی از تراشتگن، مانع از گلزنی بنزما و کاسمیرو شد.

بارسایی ها که برای دقایق زیادی زیر فشار رئالی ها بودند، چیزی نمانده بود که در دقیقه 31، برخلاف جریان بازی به گل برسند اما ضربه لیونل مسی را راموس در آستانه ورود به دروازه رئال، برگشت داد. یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود ضربه محکم والورده، قفل دروازه بارسا را باز کند اما علی رغم اشتباه تراشتگن، توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

حملات دو تیم ادامه داشت و در دقیقه 41، این بارسا بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد اما آلبا که با پاس مسی صاحب توپ شده بود، ضربه ای زد که با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 54 بود که روی پاس تونی کروس، والورده صاحب موقعیت شد اما ضربه او را کلمنت لنگله بلوکه کرد.

در ادامه این بارسایی ها بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 60، لوئیس سوارز تحت فشار راموس، در محوطه جریمه رئال سرنگون شد اما داور دستور به ادامه کار داد.

یک دقیقه بعد، روی همکاری با گریزمان بود که مسی صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز نتوانست قفل دروازه رئال را باز کند.

پس از سپری شدن این دقایق بار دیگر بازی متعادل شد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه ها، در دقیقه 72، این فرانکی دی یونگ بود که روی همکاری با سوارز، صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که تیبو کورتوا حضور داشت.

 

یک دقیقه بعد، روی یک همکاری تیمی خوب و پاس در عرض مندی، بیل دروازه بارسا را باز کرد اما داور آفساید مندی را اعلام کرد.

در دقایق پایانی هر دو مربی دست به تعویض های تهاجمی زدند. والورده، آنسو فاتی را به زمین فرستاد و زیدان هم مودریچ و رودریگو را راهی زمین کرد اما این تعویض ها به موقعیت چندان خطرناکی منجر نشد و در نهایت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان