مسی: اهمیت گواردیولا برای بارسا بیشتر از من است
 
ال کلاسیکو
مطالب جالب رئال مادرید و بارسلونا را در این وبسایت بیابید

گواردیولا که در سال 2008 هدایت بارسا را برعهده گرفت، تاکنون 13 جام مختلف با آبی و اناری ها به دست آورده اما او هنوز قراردادش را که با بارسا در انتهای این فصل به پایان می رسد، تمدید نکرده و همین مسئله شایعات زیادی در مورد آینده او به وجود آورده است.

مسی که با زدن دو گل در دیدار مقابل راسینگ سانتاندر، تعداد گل های زده اش برای کاتالان ها در این فصل را به 50 رساند، دوست دارد گواردیولا در نوکمپ بماند و معتقد است این مربی جوان نقش زیادی در موفقیت های چند سال اخیر این تیم داشته است.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" پیدا کردن جانشینی برای او دشوار است. بارسا چهار سال است که با خیلی خوب بازی می کند. از نظر من، او برای بارسا بسیار مهمتر از من است."

در چند هفته اخیر از چلسی و اینتر به عنوان مقصد های احتمالی گواردیولا نام برده می شود و مسی فاش کرد بازیکنان بارسا هم نمی دانند گواردیولا چه تصمیم خواهد گرفت.

" ما هم منتظریم تا ببینیم او می ماند یا نه. ما دوست داریم او بماند تا بتوانیم برای خودمان و باشگاه موفقیت های بیشتری به دست بیاوریم."

با این وجود مسی معتقد است جدایی گواردیولا باعث از هم پاشیده شدن بارسا نمی شود و اعلام کرد می توانند با جدایی این مربی کنار بیایند.

" باشگاه به  مسیرش ادامه خواهد داد و ما هم همین طور اما شرایط بدون او بسیار متفاوت خواهد بود.

پیدا کردن مربی ای که بتواند کارهایی که او انجام داد را تکرار کند، بسیار دشوار است. خوب بازی کردن ما به خاطر کارهایی است که او در تمرینات انجام می دهد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با عرض سلام وخسته نباشید خدمت تمامی بازدید کنندگان وبسایت الکلاسیکو. این وبسایت در تاریخ 26/۱0/۱۳۹۰ فعال شده و با هدف پر کردن اوقات فراقت با فوتبال جزاب رئال مادرید و بارسلونا مشغول به کار شده است.امید است به لطف خدا و با انتقادات و پیشنهادهای شما عزیزان لحظات خوبی را برای شما ایجاد کنیم.
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ال کلاسیکو و آدرس el-clasico.LoxBlog.Com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان